Börjar tappa intresse......
.....för bröllopstorget..
Det är inte roligt att tycka om ett forum såhär mycket, och att då inte ta sig in på hur många timmar som helst!
Och visst, bätttingen kommer...jag vet..
.....för bröllopstorget..
Det är inte roligt att tycka om ett forum såhär mycket, och att då inte ta sig in på hur många timmar som helst!
Och visst, bätttingen kommer...jag vet..
Jo jag förstår också att de inte kan göra så mycket, men med tanke på hur stor och populär den här sidan har blivit så är det SKANDAL att det tar så lång tid...
Jag tror inte jag är ensam om att känna att det snart inte är någon mening att f ö r s ö k a logga in, eftersom du hinner skriva på sin höjd 1 inlägg och blir sedan utkastad igen.
Och jag vet inte om jag är ensam om att tycka att det blev ÄN värre efter "ombyggnaden" i september. Och nu efter jul har det ju varit HELT hopplöst..
Håller med övriga här, detta är inte VÅRT problem utan det borde ligga i BT:s intresse att fixa det här, annars kommer fler och fler att droppa av..
Och som sagt, SÅ svårt är det inte att ordna sådant här...
Pumpkin: Vill inte att du ska känna att vi gnäller på dig! Men du måste också förstå hur irriterande det här är!
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-19 23:20:58 följande:
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-19 23:23:25 följande:
Jamen hur det än nu är, så är det ju inte ditt fel pumpkin!
Jag tycker bara att det här med servern är något de borde ha tänkt på INNAN de gjorde uppgraderingen...
Liksom bättre att sidan fungerar FÖRE den snyggas till
Nä nu ska jag sluta gnälla för en stund och passa på att kolla runt lite medan sidan fungerar!
Ja, tänk om det här hade hänt i sommar!! *ryser*
Nä jag hoppas verkligen att BT finns tillgängligt månaden innan den stora dagen, kommer säkerligen att behöva alla klokas tips då!