• RangaTanga

Irriterad på att BT krånglar HELA tiden!

Vad är det för fel med denna sida? Den slutar ju fungera stup i kvarten, har aldrig var med om något liknande, på andra forum och sidor som har så många fler inloggade än det är här inne fungerar det ju utmärkt.. Tröttsamt!

• Svar på tråden Irriterad på att BT krånglar HELA tiden!
  • Annas bröllop 2008

Håller med!! Blir tokig!

• Tooticki

Jag håller med. Blir utkastad stup i kvarten, kan inte öppna trådar, skriva inlägg, ens gå till min gäsbok utan att "this page can not be found" kommer upp. Fattar inte det, vi är ju aldrig ens 300 pers inloggade samtidigt!

• RangaTanga

Nä precis, vi har ju vart på en annan sida med flera tusen inloggade tidigare och det fungerade ju mycket bättre än detta

Tooticki skrev 2008-01-20 19:43:34 följande:
    Jag håller med. Blir utkastad stup i kvarten, kan inte öppna trådar, skriva inlägg, ens gå till min gäsbok utan att "this page can not be found" kommer upp. Fattar inte det, vi är ju aldrig ens 300 pers inloggade samtidigt!
  • Hedebris

de håller på att lägga in nya servrar. så bt kommer bli bättre än någonsin. håll ut

• RangaTanga

Åh är det sant, Yippi, då kan jag hålla ut om det bara blir förbättring snaaaaaaaart

Hedebris skrev 2008-01-20 19:47:03 följande:
    de håller på att lägga in nya servrar. så bt kommer bli bättre än någonsin. håll ut
  • valkyriana

90 % av gångerna fungerar det inte.
    Nu börjar jag bli riktigt trött på skiten.
    Finns det ingen annan bra sida?

• Fredrik och Sabine

Håller med föregående talare - detta är helt värdelöst!
    Igår var det omöjligt att komma in på 5-6 timmar, och idag har det varit kasst från och till.
    Och råkar man ha tur att komma in så går det segt som attan eller så blir man utslängd direkt,
    Skittrist!

Undrar också om det finns någon liknande sajt man kan hänga på istället UTAN såna här problem!!

• stbm

hej! "bra" att det inte bara var min dator :) ... krånglade som bara den och trodde att det var brandväggen som störde...men det tycks ju vara fler än jag som haft samma problem :(
    får hoppas att problemet fixas så det inte fortsätter att krångla

• Fejs

Det verkar som om inget händer, ingen åtgärd el kommentar att de gör nått

• Lajsan

samma skit här men vi får hoppas det blir bättre efter i morgon, ligger rätt många trådar ute om detta nu

Svar på tråden Irriterad på att BT krånglar HELA tiden!