Inlägg från: RangaTanga |Visa alla inlägg
  • RangaTanga

Irriterad på att BT krånglar HELA tiden!

Vad är det för fel med denna sida? Den slutar ju fungera stup i kvarten, har aldrig var med om något liknande, på andra forum och sidor som har så många fler inloggade än det är här inne fungerar det ju utmärkt.. Tröttsamt!

• Svar på tråden Irriterad på att BT krånglar HELA tiden!
  • RangaTanga

Nä precis, vi har ju vart på en annan sida med flera tusen inloggade tidigare och det fungerade ju mycket bättre än detta

Tooticki skrev 2008-01-20 19:43:34 följande:
    Jag håller med. Blir utkastad stup i kvarten, kan inte öppna trådar, skriva inlägg, ens gå till min gäsbok utan att "this page can not be found" kommer upp. Fattar inte det, vi är ju aldrig ens 300 pers inloggade samtidigt!
  • RangaTanga

Åh är det sant, Yippi, då kan jag hålla ut om det bara blir förbättring snaaaaaaaart

Hedebris skrev 2008-01-20 19:47:03 följande:
    de håller på att lägga in nya servrar. så bt kommer bli bättre än någonsin. håll ut
  • RangaTanga

Men detta är ju ett forum och tanken med just forum är väl att man startar trådar? Man kan ju inte söka i gamla heller som det är just nu för det ballar ju ur innan man hittar det man söker efter.. Men som sagt är det nu så att servrarna ska bytas ut är det ju jättebra!!!!!

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-20 20:41:50 följande:

Och nu ska jag försöka mig på att vara lite lustig (man får vara det ibland ):Om det inte startades 1000 trådar om det här ämnet så kanske det skulle finnas mer utrymme på servern för att låta BT fungera längre än 10 minuter i taget Inget illa menat, bara något som slog mig efter att ha svarat i gäng såna här trådar, varav två startades igår
  • RangaTanga

*skrattar* Ja bättre än inget i alla fall det har du rätt i

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-20 20:58:54 följande:

Du har så rätt så - jag försökte som sagt bara vara lite lustig Yes, vi ser framåt och längtar tills allt går som smort igen Vi kan ju se det lite positivt också - här funkar det ju nu i alla fall, men FL har blivit hackat och funkar inte alls
Svar på tråden Irriterad på att BT krånglar HELA tiden!