Vad gör jag nu?
Behöver er hjälp.
I fredags när mina barn skulle åka till sin pappa bröt hela hel_etet ut hemma hos mig. Dom vägrade åka dit (10 och 12år) min ena son står och skriker att han inte orkar åka dit längre att han har ont i magen varje gång och han orkar inte mer nu. Dom kommer inte överrens med hans nya fru.
Dey urartar snabbt när han inser att dom menar allvar och att jag inte tänker reda ut detta den här gången. Det är alltid jag som ska ordna allt. Han kallar mig en dålig mamma att jag missköter barnen att han ska ta dom från mig. mina ungar står porecis bredvid när han säger allt detta. när jag ska svara honom säger han bara att jag ska hålla käften och inte prata inför dom?!? Han knuffas och tränger sig in hemma hos mig. han lämnar lgh 3 ggr men kommer hela tiden tillbaka så tillslut känner jag att jag måste ringa efter hjälp så min pappa kommer och kastar ut honom från min lgh. Han hotar med att ta sitt liv, (som om jag bryr mig) är jättedum och kallar ungarna för lögnare n'r dom berättar vad som är del. det hela slutar med att jag ringer polisen för att få veta vad jag ska ta mig till och han säger att jag måste skicka dom med honom. sagt och gjort jag fick förklara för mina hysteriska ungar hur det ligger till och skicka iväg dom. då ringer han och låter som om inget av det som skett under de senaste 2 timmar har hänt.
Vad gör jag nu? Hur går jag tillväga? Jag kan inte skicka dom till honom när dom må¨r så dåligt. vem ska jag kontakta för att få veta vad jag ska göra``? han hotar ju dessutom med att ta dom från mig...
Hjälp!