Stockholmsbrudar nya kompisar 8
Ja, det var rackarns vad tiden går fort!
Och Stockholmsfruar låter absolut som ett uppslag för nästa tråd! (Om sisådär en 3 månader kanske..?)
Ja, det var rackarns vad tiden går fort!
Och Stockholmsfruar låter absolut som ett uppslag för nästa tråd! (Om sisådär en 3 månader kanske..?)
Bluebride:
Jag tror den här uppföljaren startades innan din tråd. Vi har tagit tillbaks vårt "gamla" trådnamn bara... Och klart att det blir bröllop för din del också!
Den som väntar på nåt gott..!
Vad säger ni andra förresten, är det inte dags för fika snart?
Eller ska vi vänta tills Loppan kommer hem?
Kram!
Måndag eller tisdag i nästa vecka passar mig utmärkt! :)
Tisdag passar mig bättre än onsdag, men onsdag funkar det med.
Får bara övertala mannen att gå hem lite tidigare från jobbet och ta tvätten i så fall...
Nu kunde jag komma in!
Nätverket på jobbet har varit helt kajko idag liksom resten av jobbet för den delen)...
En annan (lugnare) dag låter toppen. Idag är det kanske ändå lite sent va..?
Kram på er!
Åh, nu har jag missat igen!
Jag måste bli bättre på att kika in här...
Onsdag funkar tyvärr inte för mig så ni får njuta av Vetekattens ljuvliga semlor på egen hand!
Kram!
Åh, vad ni är gulliga! Jag kan ikväll!!
Hoppas bara att Gumsestumpan också kan ikväll, annars får ni fika med henne i morgon istället så får jag hänga med nästa gång helt enkelt!
Yay! Vad roligt!!
Vetekatten vid halv sex då? Jag kanske komer lite senare (framåt sex), har en kinesisk kollega på besök...
Nä, men hej!
Vilken glad överraskning när man som hastigast kikar in här!
Jag tar gärna en fika i nästa vecka, torsdag passar mig bäst, men andra dagar kanske kan funka om jag får pussla lite...
Kram!
Loppan, det har knappt jag heller (bara en massa jobb) så det är lugnt! Vi kan trösta varandra!!