Stockholmsbrudar nya kompisar 8
Har det redan gått tre månader sedan förra tråden startades? Jag tyckte det var alldeles nyss... Fruar skulle kanske passa bättre.
Har det redan gått tre månader sedan förra tråden startades? Jag tyckte det var alldeles nyss... Fruar skulle kanske passa bättre.
Hej hej!
Nu är jag tillbaka efter att ha dansat hela helgen lång. Lite ont i fötter och vrister men med ett leende på läpparna... Det känns lite körigt i veckan men en fika nästa vecka måndag eller tisdag skulle passa mig bra.
Kram
Bättre sent än aldrig, BröllopA!
Onsdag kan inte jag för då ska vi ha spelkväll med jobbet...
Hej!
Vi är ju tre stycken som kan imorgon och två som kan på onsdag så då kan vi väl bestämma oss för tisdagen...
Vad sägs om imorgon halv sex på Vetekatten?
Alla är välkomna! Jag vet inte riktigt hur ofta vi fikar utan det blir när någon har lust och slänger ut frågan och så försöker vi enas om någon tid och plats.
Förslag finns om att fika idag halv sex på Vetekatten men det är ju bara om det blir någon fler än jag... BröllopA och Cinapuff kunde imorgon så det kanske blir då istället.
Heja BröllopA heja! Hoppas du hinner klart!
Jo, Cinapuff skrev tidigare att hon kunde komma men det kan ju ha dykt upp något intressantare... eller nej, vad kan vara intressantare än fika med oss! Det skulle i alla fall vara bra med en bekräftelse att hon sett tid och plats... Cinapuff, hallå!
Märks det att jag har lite mindre att göra idag... Jag sitter i Haninge och har tagit med mig för lite arbete.
Loppan har inte svarat och jag glömde påminna henne i söndags när vi träffades. Jag har inte sett att hon varit inloggad heller...
För mig kan vi skjuta på det en halvtimme om det skulle hjälpa er båda!
Nog går det bra för mig att skjuta upp! Då blir M glad att han slipper tvätta själv!
Jaaa, fika!! Jag kan nog fika nästa vecka. Jag har nog inget planerat, vad jag vet...
Hmmm, det blev lite många nog... Vad jag menade var att jag kan nog fika vilken dag som helst. För att plocka en dag, vad sägs om onsdag?
Semlisar, vetekatten, och trevlig sällskap... Det kan man inte tacka nej till. 17.30 blir bra!
Ha en trevlig helg, tjejer! Nu tar jag flyget norrut för riktigt vinterbröllop! Kram!
Nu äntligen kunde jag komma in! Jag kan också idag! Vad roligt att alla kan!
Hej hej!
Fika på torsdag passar mig också. Måndag skulle nog också kunna gå men tisdag och onsdag blir svårt.
Kram
Jag kan nog inte ikväll... Vi har planerat att fara och se på ett skötbord ikväll vid 18-tiden och det blir väl för sent efteråt...
Trist att du inte kan följa med och fika, BröllopA!
Var och när ska vi fika på torsdag? Några förslag?
Jag känner inte heller riktigt igen vild som kännetecken för hunden... Med hunden med så blir det nog lagom promenadtempo för mig också.
Jag fikar gärna hos dig, det ska bli skoj att se hur ni bor. Hur ska vi lägga upp det, fika först och promenad sedan eller tvärtom?
Det låter som en bra idé att fika först så vi har ork att gå och då slipper Cinapuff hem efter hunden... Jag vet inte adressen så maila mig gärna.
Jag klarar mig utan kärleksmums... Jag litar på att du kommer att hitta på något bra! Känns ganska skönt att tycka om det mesta och inte ha några allergier då kan man vara lugn att äta var som helst. Bland de få gångerna jag har haft problem var när jag blev inbjuden på fika hos en som jag hade hyrt ett studentrum i andra hand hos. Han sa fika men det han bjöd på var kaffe eller te och ingenting till. Det var lite jobbigt eftersom jag inte dricker något av det... och inte fick jag något sött att dölja tesmaken med och så kände jag honom inte så jag vågade inte riktigt säga som sanningen var. Min kompis som kom in i det gemensamma köket när vi satt hade det lite svårt att låta bli att skratta när hon såg mig med tekoppen i handen... Jag lovar att jag vågar säga till om ett glas vatten om du bara bjuder på kaffe eller te.
Har du hört något från din kompis på BB, BröllopA?
Kan fåglar hålla tiderna... hmm, det funderar jag. Det var ju några änder som fick ungar i februari-mars. Det var väl ändå för tidigt... mer än tio dagar...
Låter gott med både vatten och juice!