Jämtlandsbrudar 2008!
Jag tänkte oxå titta in! Jag och min blivande har snart varit tillsammans i 10 år och för 1 1/2 år sedan så lyckades han äntligen med att ställa frågan! Som jag har väntat.....
Jag tänkte oxå titta in! Jag och min blivande har snart varit tillsammans i 10 år och för 1 1/2 år sedan så lyckades han äntligen med att ställa frågan! Som jag har väntat.....
AnnaochHenrik skrev 2008-02-18 10:20:37 följande:
Va spännande att ni skickat inbjudningskorten! Jag tänkte försöka göra klart våra innan påsk och försöka skicka iväg dom första veckan i april. Dottern fyller år då så jag tänkte vi skulle ha hennes kalas innan vi skickar inbjudningarna.
Vi ska ha halvbuffe...typ... Förrätten ska stå på bordet när vi går in och sen blir det buffe med oxfile, kyckling och lax med massa tillbehör. Efter det blir det kex och ost och kaffe. För det tar han 310:-/pers och då är serveringspersonal medräknat i det priset. Drycken köper vi själva, men dom serverar. Lika med tårtan.
MrsThurhagen skrev 2008-03-17 20:37:12 följande:
Jippi!!!
Har precis fått ett mail om att näbbkläderna från flowergirldressforless.com är skickade. Väntar med spänning på att se dom i verkligheten!
Det blev www.flowergirldressforless.com/mm5/merchant.mvc&Store_Code=Flower-Girl&Product_Code=5056P&Category_Code=155 och
www.flowergirldressforless.com/mm5/merchant.mvc&Store_Code=Flower-Girl&Product_Code=5085P&Category_Code=110 och två stycken www.flowergirldressforless.com/mm5/merchant.mvc&Store_Code=Flower-Girl&Product_Code=4005B&Category_Code=300 i olika storlekar för att gardera mig. Jag beställde två olika klänningar till dottern så att hon har ombyte om hon kladdar ner sig....
Jag hoppas dom är lika fina i verkligheten...
Vår dotter fyllde 6 år i förrgår och vår son blir 9 år i sommar.
Hur gammal är er dotter?
Det blir ju jättefint. Ni matchar varann fast tvärtom färgmässigt. Hoppas du förstår vad jag menar....skum förklaring.
Vi har precis gjort klart våra inbjudningskort!!! Dom ska läggas på lådan imorgon. Jippi!!! Nervöst eftersom vi inte har berättat för nån än. Jag har klarat att hålla tyst i 1 1/2 år! Är väldigt stolt över mig själv....
Nu har vi äntligen varit till Härnösand och beställt våra ringar!!!
Vi har även bokat bröllopssviten nu!!!
Det går framåt...
Hur går det för alla i planeringen?