Jämtlandsbrudar 2008!
Hur går det för er Jämtlandsbrudar? Jag ska lägga inbjudningskorten på lådan idag, spännande! Får se om man får några svar redan till veckan!
Hur går det för er Jämtlandsbrudar? Jag ska lägga inbjudningskorten på lådan idag, spännande! Får se om man får några svar redan till veckan!
Jag blev alleles nervös när jag lagt dem på lådan... Fick typ känslan att "nu kan vi inte backa ur"... Det sista jag vill är förstås att backa ur, men just då var det tanken jag fick
Men nu är de på väg i alla fall, nu är det allvar!
Hoppsansa! Var övertygad om att inbjudningarna inte skulle komma fram förrämn imorgon, men nu mailade syrran och tackade för inbjudan... Så de kom fram snabbare än jag trott! Det blir till att gå in och korrekturläsa bröllopshemsidan omedelbums för att se att allt ser rätt ut!
ditte1: Vad kul att få avslöja att det är bröllop på g!
Jag håller på att provlaga en massa till bröllopsbuffén, passar bra att testa smårätter på påsk! Hittills är jag mycket nöjd
Någon som har koll på bussbolag som är hyfsat billiga?
Vi ska boka buss till gästerna eftersom vi gifter oss i rådhuset och har festen i Aspås, så det är ju 2,5 mil enkel resa för gästerna mellan vigseln och festen.
Har NOLL koll på vilka bussbolag som är vettiga, och vettiga i pris (vi kommer ta betalt av de vuxna gästerna, men en del av busskostnaden kommer vi ju få stå för)...