Jämtlandsbrudar 2008!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Bor ni här i Jämtland? Var ska ni gifta er? *nyfiken* Såg att ni ska gifta er i november, mysigt med vinterbröllop.
Jag ska göra allt själv. Är inte så där duktig på att sminka mig, men det ska jag nog klara av ändå. Håret ska jag ev. ha rakt utsläppt eller så lockar jag det och gör en halvuppsättning. Jag kan få hjälp av mamma och systrar om det skulle behövas.
Jag bor ju mitt ute i ödemarken och har ingen lust att sitta och åka 5 mil enkel resa för att fixa det. Då lägger jag hellre den tiden på att ta det lugnt och förbereda mig hemma.
Nu spamar jag lite, men jag är sååå glad! Måste få skrika ut det i mina favorittrådar!
MIN KLÄNNING HAR KOMMIT!!! Den är helt underbar och passar suveränt, dock lite lång, men jag har inte provat med klackar än. Har inte fått till några bra kort, så jag funderar på att visa den för sambon ändå så han kan knyta korsettsnörningen riktigt och fota fina bilder. Åh, vad glad jag är! Har haft ont i magen de senaste dagarna då jag fått för mig att den ska vara för liten...
Nu finns bilderna på bloggen: brollopsplanering.blogspot.com
Tack tack! Jag är såå nöjd!