Kraschande Bt:s terapisida
ååh vad du har nära till eran dag Va jobbigt det måste vara med sista minuterna före dan före dan (och så vidare) och så kommer man inte ens IN PÅ BT
Thailand 08 skrev 2008-01-30 15:55:02 följande:
ååh vad du har nära till eran dag Va jobbigt det måste vara med sista minuterna före dan före dan (och så vidare) och så kommer man inte ens IN PÅ BT
Thailand 08 skrev 2008-01-30 15:55:02 följande:
Jag köpte etiketter och tog samma typsnitt som vi hade på våra inbjudningar och skrev ut adresserna på det. Väldigt fint och stilrent blev det! Inuti inbjudningskorten får man dock skriva för hand...suck..har ingen fin handstil ...bläääh
snart skriker jag rakt ut .aaaaaaaaaaaaargh.... varenda gång jag ska gå in på en av medlemmarnas sida så låser sig heeela skiten.
Meeeen ååååååh varenda eviga eviga kväll samma sak...sidan kan inte hittas....bläääääääääääääh
Ja en del blir man mer "bundis" med
Miss Blue skrev 2008-02-04 10:50:46 följande:
varenda kväll varenda kväll varenda kväll...ja märker ni att jag blir galen?
MAN KOMMER INTE IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
Undra just när dessa servrar ska vara installerade? någon som vet?
aha va bra då
Mattz Birath skrev 2008-02-05 17:17:28 följande:
men helt seriöst de som annonserar på BT måste väl bli än mer frustrerade än vi som bara har abstinens. de har ingen som ser deras annonser mellan tja sisådär 19 och morgonen för när vi abstinenta BT tjejer inte kommer in på hela kvällen går vi la och sover i ren ilska istället
Men hallo nu har jag inte kommit in på förmiddagen heller. det är inte kväll än, alltså inte tid för BT att få spader
om man har på BT hela dagen och inte loggar ut alls...blir man fortfarande utslängd då
hahaha kanske, nåt skumt är det när man inte kommer in även på dagtid
hahahaha det mååååååste dom annars blir jag galen..då kan jag ju inte sitta här kvällarna innan och vara supernervös
idag har jag inte heller kommit in på hela dagen...helt otroligt Hur ska vi klara oss under tiden
men nu börjar det bli jobbigt tycker jag när man inte kan komma in under dagtid heller
fortfarande inte utloggad känner hur psykbrytet lättar något hahaha
hahahahaha
nej men nu har det väl fungerat ett par dagar? jag har iaf kommit in varenda dag