Kraschande Bt:s terapisida
Jag har nästan slutat gå ut på BT på kvällarna, för det går aldrig att komma in på nåt längre. Jag kör dagtid (på jobbet ) istället.....
Jag har nästan slutat gå ut på BT på kvällarna, för det går aldrig att komma in på nåt längre. Jag kör dagtid (på jobbet ) istället.....
Försökte igår men det funkade inte på flera timmar......
He he Bridesilly man kan tro att vi förföljer varann, är i flera trådar och "pratar"
Fy för f------n vad less jag blir!
NU kom jag in på sidan har försökt i ett par timmar (jaaaa jag äär en BT-zilla!!)
Så frustrerande!!!!! FRUUUUUUUUUUUUUSSSSSSTTTTTTTT
..........nu är det dessutom snart läggdags, går upp tidigt...så det var ju kul att titta in BT...tills nästa gång MAN KOMMER IN ÖVERHUVUDTAGET GRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ja hon njuter nog av att vara gift
Mysigt jag ser sååå mycket fram emot när jag får stå brud och få min älskade till man!
man blir helt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeen (det smittar faktiskt av sig, den här argsinta stämningen...he he)
Jag blir utkastad titt som tätt blääää
De har väl skrivit nåt om att serverna inte klarar av trycket, att grejer är beställda men sen händer det inte så mycket mer.....
...sa dom vilket år det skulle ske???
Igår kunde jag inte komma in från kl 19.30-22.00, sen gav jag upp.....suck liiiite frustrerande.....fick lite frossa och kallsvettades....tänk om jag missade nåt bra inlägg....tänk om jag vill svara på nåt...ehhhhhhhhhh
Man får väl hoppas på det!!!!!!
Samma här!!!
Man blir vansinnig!!
Alla andra sidor man provar sen funkar men inte BT GRRRRRRRRRRR
..det kallas absinens.....BT-abstinens
Hej jag heter Miss Blue och jag är en BT-zilla
Japp!
Jag har på Bt på jobbet och det är rätt ofta jag bli utloggad....kanske är det en spion på jobbet som LOGGAR UT MIG!?
...eller oxå är det en säkerhetsspärr, så man inte är inne på BT FÖÖR länge....
Tycker det är värst på kvällarna, DÅ skulle jag vilja sitta och kolla in forumet, dagtid får jag smyga lite (eftersom det är hemligt att vi ska gifta oss, ingen på jobbet vet!?!)
...undrar om de hinner laga servrarna och fixa plus-tjänsten INNAN vi gifter oss i augusti....man kan ju alltid hoppas!
Ja det stödet kommer jag nog behöva....
Det blir mer och mer pirrigt, speciellt som nu när vi beställt ringen, känns mer definitivt liksom
43!?!?!?!?
Det är väl ingenting - vi har 199 dagar kvar!!!!!!
Joodå jag förstod
Men då kan du tänka dig hur mycket JAG vill att det ska vara mindre dagar kvar...
Jag kom inte in på HELA DAGEN igår!!!!!
Skittråkigt!!!!!!!
Näää byta forum vill jag inte göra...har kollat in andra och det verkar inte vara lika roliga människor där som här på BT
Men man börjar ju fundera när det tar sån himla tid innan de kan fixa det!!!