• Miss Blue

Kraschande Bt:s terapisida

Jag har nästan slutat gå ut på BT på kvällarna, för det går aldrig att komma in på nåt längre. Jag kör dagtid (på jobbet ) istället.....

bridesilly skrev 2008-01-31 16:26:58 följande:
    snart skriker jag rakt ut .aaaaaaaaaaaaargh.... varenda gång jag ska gå in på en av medlemmarnas sida så låser sig heeela skiten.
  • Miss Blue

Försökte igår men det funkade inte på flera timmar......

He he Bridesilly man kan tro att vi förföljer varann, är i flera trådar och "pratar"

• Miss Blue

Fy för f------n vad less jag blir!
    NU kom jag in på sidan har försökt i ett par timmar (jaaaa jag äär en BT-zilla!!)
    Så frustrerande!!!!! FRUUUUUUUUUUUUUSSSSSSTTTTTTTT

• Miss Blue

..........nu är det dessutom snart läggdags, går upp tidigt...så det var ju kul att titta in BT...tills nästa gång MAN KOMMER IN ÖVERHUVUDTAGET GRRRRRRRRRRRRRRRRR

• Miss Blue

Ja hon njuter nog av att vara gift
    Mysigt jag ser sååå mycket fram emot när jag får stå brud och få min älskade till man!

• Miss Blue

man blir helt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeen (det smittar faktiskt av sig, den här argsinta stämningen...he he)
    Jag blir utkastad titt som tätt blääää

De har väl skrivit nåt om att serverna inte klarar av trycket, att grejer är beställda men sen händer det inte så mycket mer.....

• Miss Blue

...sa dom vilket år det skulle ske???

• Miss Blue

Igår kunde jag inte komma in från kl 19.30-22.00, sen gav jag upp.....suck liiiite frustrerande.....fick lite frossa och kallsvettades....tänk om jag missade nåt bra inlägg....tänk om jag vill svara på nåt...ehhhhhhhhhh

• Miss Blue

Man får väl hoppas på det!!!!!!

• Miss Blue

Samma här!!!
    Man blir vansinnig!!
    Alla andra sidor man provar sen funkar men inte BT GRRRRRRRRRRR

MrsFellerA skrev 2008-02-06 12:50:52 följande:
    Jag har inloggningsproblem lite då och då, oavsett tid på dygnet. Idag på förmiddagen - Ja. Igår eftermiddag - Ja. Igår kväll - Ja. Kommer oftast in på första sidan, men när jag ska klicka mig vidare går det inte.
  • Miss Blue

..det kallas absinens.....BT-abstinens

Hej jag heter Miss Blue och jag är en BT-zilla

• Miss Blue

Japp!
    Jag har på Bt på jobbet och det är rätt ofta jag bli utloggad....kanske är det en spion på jobbet som LOGGAR UT MIG!?

bridesilly skrev 2008-02-06 14:16:12 följande:
    om man har på BT hela dagen och inte loggar ut alls...blir man fortfarande utslängd då
  • Miss Blue

...eller oxå är det en säkerhetsspärr, så man inte är inne på BT FÖÖR länge....

• Miss Blue

Tycker det är värst på kvällarna, DÅ skulle jag vilja sitta och kolla in forumet, dagtid får jag smyga lite (eftersom det är hemligt att vi ska gifta oss, ingen på jobbet vet!?!)

• Miss Blue

...undrar om de hinner laga servrarna och fixa plus-tjänsten INNAN vi gifter oss i augusti....man kan ju alltid hoppas!

• Miss Blue

Ja det stödet kommer jag nog behöva....
    Det blir mer och mer pirrigt, speciellt som nu när vi beställt ringen, känns mer definitivt liksom

bridesilly skrev 2008-02-06 15:24:52 följande:
    hahahaha det mååååååste dom annars blir jag galen..då kan jag ju inte sitta här kvällarna innan och vara supernervös
  • Miss Blue

43!?!?!?!?
    Det är väl ingenting - vi har 199 dagar kvar!!!!!!

MrsFellerA skrev 2008-02-06 15:37:53 följande:
    Ja, när ringen kommer känns det verkligen definitivt! Våra ligger hemma och väntar - alldeles för många dagar kvar dock!!! (=43) Och med 43 dagar kvar (33 tills vi åker) så bara måste jag vara inne här mycket!
  • Miss Blue

Joodå jag förstod
    Men då kan du tänka dig hur mycket JAG vill att det ska vara mindre dagar kvar...

MrsFellerA skrev 2008-02-06 15:48:10 följande:
    Det var lite ironiskt menat...fast egentligen inte...vet inte riktigt hur jag skriftligt skulle formulera undertonen i den meningen. 43 dagar är inte mycket, men jag vill att det ska vara typ 2 dagar kvar. Jag vill ju gifta mig!!!!
  • Miss Blue

Jag kom inte in på HELA DAGEN igår!!!!!
    Skittråkigt!!!!!!!

• Miss Blue

Näää byta forum vill jag inte göra...har kollat in andra och det verkar inte vara lika roliga människor där som här på BT
    Men man börjar ju fundera när det tar sån himla tid innan de kan fixa det!!!

Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida