• 2008-08-09

Vad har hänt?!

Jag har varit inne i flera timmar nu utan att bli utloggad en ända gång! Vad har hänt?! *ironi*
    Har servern äntligen bytts ut?

• Svar på tråden Vad har hänt?!
  • matildaochniklas

Ja, något har iaf hänt

• Englali

Haha, jag satt nyss o reflekterade över det jag med... vi håller alla tummar så länge det flyter på såhär fint!

• 2008-08-09

Usch, man får ju nästan ångest av att erkänna att man varit inloggad här i flera timmar!
    Men så är det för mig, jag kan bli sittandes här huuuur länge som helst nästan!

• Englali

Jag är lika dan... o spec om jag är själv hemma o inte har något speciellt för mig. Då kan jag lätt fördriva x antal timmar här
    Är du också själv?

• matildaochniklas

Jag med. Speciellt en kväll som denna när jag varit och shoppat med en kompis hela dagen och min m2b jobbar till 01.00. då är det perfekt att sitta här, tiden bara försvinner!

• 2008-08-09
    Englali skrev 2008-01-25 23:35:13 följande:
    Jag är lika dan... o spec om jag är själv hemma o inte har något speciellt för mig. Då kan jag lätt fördriva x antal timmar här Är du också själv?
    Haha jag är faktiskt inte själv, men min m2b sitter låst vid ett nytt tv-spel!
  • Englali

2008-08-09 skrev 2008-01-25 23:36:09 följande:

Haha jag är faktiskt inte själv, men min m2b sitter låst vid ett nytt tv-spel!
    Haha, ok då är jag med

Min "jobbar" dock. Inte på sitt vnaliga jobb utan på nattklubb, som Dj... har en blivande man som är lite av en arbetsnarkoman så han sysslar med en hel massa projekt vid sidan om sitt "dag-jobb"... haha!
  • snippy 19juli

man blir galen!!! har vänt på dygnet big time, för många gånger tack vara denna sida=)

• 2008-08-09

....OCH den här tråden tar jag tillbaka nästan med EN gång, för igår kväll höll jag på i 4!! timmar utan att ta mig in....tillslut ledsnade jag...

Svar på tråden Vad har hänt?!