• 2008-08-09

Vad har hänt?!

Jag har varit inne i flera timmar nu utan att bli utloggad en ända gång! Vad har hänt?! *ironi*
    Har servern äntligen bytts ut?

• Svar på tråden Vad har hänt?!
  • sussa84

Jag med

2008-08-09 skrev 2008-01-27 08:02:06 följande:

....OCH den här tråden tar jag tillbaka nästan med EN gång, för igår kväll höll jag på i 4!! timmar utan att ta mig in....tillslut ledsnade jag...
  • 2008-08-09

Man kan ju undra om den där servern skulle skickas från andra sidan jorden, för det tar ju onekligen ganska lång tid!

• 20080301

Jag kom inte in överhuvudtaget på hela dagen igår, jag tröttnar mer och mer för varje dag som går.

• 2008-08-09

Samma här...
    Alltså vi har en j*igt trög IT-avdelning på mitt jobb, men det här ju fasen PINSAMT!

• BlivandeFruJohansson

Försökte komma in massor igår em/kväll, men gick inte

• grabbarna

inte jag heller så jag tillbringade kvällen på gaman istället

• 20080301

Jag är här allt mer sällan, blir bara mer och mer irriterad över hur att man aldrig kommer in och gör man det så kastas man ut så fort man skrivit ett meddelande och då gärna mitt i utan att det ens skickats

• Höstbrud-07

Jag blir aldrig utloggad härifrån, är inloggad så länge jag inte raderar mina cookies och det gör jag rätt sällan. Det spelar ingen roll om jag gör inlägg eller inte. Har också sällan problem att komma in på sajten.

Så det verkar lite olika...

• blivande fru Granquist

ja å jag kan faktiskt gå till någon annan sida än startsidan... UTAN att få upp; "webbsidan hittades, misslyckande osv"

• grabbarna

jag blir aldrig utkastad däremot kommer jag inte in många gånger, jag kommer ibland in på startsidan men kan sedan inte klicka vidare och ibland när jag svarar på inlägg kommer sidan kan inte visas upp och igår kom sidan kan inte visas hela tiden

• Jessica o Daniel

jag kom inte in på hela kvällen igår! o när ja äntligen kom in nu ikväll så krånglar det iaf! kommer upp sidan kan inte visas flera gånger..så trött på detta.

Svar på tråden Vad har hänt?!