• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • matteve
    AllStared skrev 2008-03-08 19:16:02 följande:
    Tack för idag, hoppas jag inte skrämde iväg er alla :p
    Hahaha, det var väl i så fall vi som skrämde iväg dig, eftersom du gick först! Men verkligen, supertrevligt tjejer!
  • AllStared

Mej skrämmer ni aldrig.
    Hihi jag är dock mer förvirrad över hur jag vill göra med ring nu. :p

• Helena Johansson

Det var väl jag som gick först Tack för trevlig fika tjejer, hoppas vi ses snart igen och att det gick bra med ringletandet AlStared... Kram

• AllStared

Helena Johansson skrev 2008-03-08 23:32:55 följande:

Det var väl jag som gick först Tack för trevlig fika tjejer, hoppas vi ses snart igen och att det gick bra med ringletandet AlStared... Kram
    Tack själv!

Mjo de gick rätt bra, men e super-förvirrad över vad jag vill ha :p
    Så mycket fint att välja mellan.
  • Liten liten kanin

Tack tjejer! Alltid lika trevligt! Jag har tjuvätit några hjärt-godisar men nu har jag stoppat undan dem ordentligt så de inte tar slut.
    Ikväll är det valslektion igen!
    Kram!

• Helena Johansson

Liten liten kanin: Körde på din idé med knut istället för rosett på inbjudningskorten. Det blev jättebra! Tack för tipset

• Liten liten kanin

Helena: Men vad kul att få ge inspiration! Jag är ju egentligen super-opysslig!

Lilla My: Det blev Sweeney Todd istället i lördags! Å den var fasiken riktigt underhållande, trots allt äckel, haha.

• matteve

Äntligen!!! Nu är brudklänningen beställd! Jag hade ju inte tänkt prova den, utan bara göra beställningen. Men då ville kvinnan i butiken att jag skulle göra det, för att vara säker på storleken. Jobbigt! Jag solade igår, å blev lite röd + att jag var osminkad och hade håret uppsatt i en slarvig knut! Vad hemsk jag kände mig!! Men men, klänningen var lika fin!!

Liten liten kanin: Det har försvunnit tio av mina gulhjärtan *host host*, så jag gömde mina med (från mig själv)!

• Helena Johansson

matteve: Klänningen är ju fantastiskt fin! Skoj att det kändes så rätt trots "förutsättningarna" i affären

• Liten liten kanin

Matteve: Moahahahahaaaa! Visst är det konstigt? Jag förstår ingenting...

Svar på tråden Stockholmsbrudar