Stockholmsbrudar
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Mej skrämmer ni aldrig.
Hihi jag är dock mer förvirrad över hur jag vill göra med ring nu. :p
Det var väl jag som gick först Tack för trevlig fika tjejer, hoppas vi ses snart igen och att det gick bra med ringletandet AlStared... Kram
Helena Johansson skrev 2008-03-08 23:32:55 följande:
Tack tjejer! Alltid lika trevligt! Jag har tjuvätit några hjärt-godisar men nu har jag stoppat undan dem ordentligt så de inte tar slut.
Ikväll är det valslektion igen!
Kram!
Liten liten kanin: Körde på din idé med knut istället för rosett på inbjudningskorten. Det blev jättebra! Tack för tipset
Helena: Men vad kul att få ge inspiration! Jag är ju egentligen super-opysslig!
Lilla My: Det blev Sweeney Todd istället i lördags! Å den var fasiken riktigt underhållande, trots allt äckel, haha.
Äntligen!!! Nu är brudklänningen beställd! Jag hade ju inte tänkt prova den, utan bara göra beställningen. Men då ville kvinnan i butiken att jag skulle göra det, för att vara säker på storleken. Jobbigt! Jag solade igår, å blev lite röd + att jag var osminkad och hade håret uppsatt i en slarvig knut! Vad hemsk jag kände mig!! Men men, klänningen var lika fin!!
Liten liten kanin: Det har försvunnit tio av mina gulhjärtan *host host*, så jag gömde mina med (från mig själv)!
matteve: Klänningen är ju fantastiskt fin! Skoj att det kändes så rätt trots "förutsättningarna" i affären
Matteve: Moahahahahaaaa! Visst är det konstigt? Jag förstår ingenting...