• ddk

Garamaj?

Tänkte höra lite med er om bröllopsbutiken Gamaraj i Sthlm.

Dagen (eller dagarna) jag provar ut brudklänningen vill jag ska vara speciell och minnesvärd. Vill alltså inte råka på snorkiga biträden eller stressad stämning. Jag har tittat på Garamajs hemsida och gud så fina klänningar de har! Finns det någon här som besökt/köpt klänning på det stället? Hur är servicen? Håller de vad de lovar gällande leveranstid och så? Hur långt innan bör man boka tid? Hur länge varar den tiden man bokar? Vad är klänningarna i för material?

Jag vill gärna ha lång tid på mig att prova, och känner inte för att boka tid för att sedan mötas av dålig service. Och så undrar jag lite vad priserna ligger på - ungefär? Har de tärnklänningar också?

Ja, som ni ser, många frågor. Har hört mycket gott om stället men ville kolla med er....jag är jättetacksam för alla svar jag kan få! :)

• Svar på tråden Garamaj?
  • ddk

Tack för era svar :) Det får absolut blir ett besök dit när det börjar närma sig klänningsdags! Akvavit, din klänning är jättefin. Själv vill jag så gärna prova denna:

www.garamaj.se/images/modeller/stora/bostrana.jpg

Så vi får hoppas att den passar min kropp ;) Verkligen en drömklänning. Skönt att höra att kvalitén är bra. Är beredd att lägga mer för en klänning som sitter, faller och känns bra. Polyester är ett stort no-no för mig då jag inte gillar det materialet.

Svar på tråden Garamaj?