Inlägg från: Troll1
|
-
Oj, va fin! Ni har kommit långt....blivandefrularsed skrev 2008-01-29 22:23:10 följande:catarinaochgustav080809.weddingannouncer.com/
-
Håller på med vår sida, så den är inte klar än...
ingelaochniclas.weddingannouncer.com -
Rut Birger skrev 2008-02-18 23:23:44 följande:
Hej!Vilka fina sidor ni har!!!Har också tänkt göra en sida på weddingannouncer och jag funderar bara på hur lång tid det tar? Är det svårt?MVH!Det är lite pyssel och trixande innan man lär sig. MEN det är jättekul! -
Du kan ha lösenord, antingen på allt eller vissa sidor. Jag har lagt in ett lösenord på maillistan och kontakt.summer69 skrev 2008-02-19 19:59:59 följande:Är det någon som vet .... kan man "gömma" sin sida på weddingannouncer tills man är klar med den? Jag menar .... kan alla läsa den medans man jobbar på den eller kan man skydda den med ett lösenord tills man själv vill att folk ska läsa den?Tack för hjälpen!
Gå in på "Website settings". -
Nä sidan har strulat på morgonen och fm åtminstone. Nu funkar det igen.
Kan verkligen rekommendera att ha lösenord på sidor med telnr etc. eftersom vem som helst kan komma in på sidorna.
Det är lätt fixat. -
Gå in på "page names" och ändra.pallesj skrev 2008-02-22 17:04:59 följande:?Hur fick ni era på svenska??Missade jag nåt i början eller?
-
Var hittade du den fina kartan? Har försökt att länka från hitta.se osv, men inget funkar.Champis_Sanna skrev 2008-02-22 17:06:32 följande:Vad mycket fina sidor det finns! Vi har en på hellman.weddingannouncer.com
-
Hur tog du skärmavbilden? Just nu sitter jag vid en MAC. Känner mig förvirrad...Champis_Sanna skrev 2008-02-22 19:53:18 följande:Troll 1:Jag sökte på hitta.se men hittade det inte så jag fick söka på något runtomkring och sedan märkte jag ut själv. Alltså jag tog en skärmavbild och sedan lekte jag lite i photoshop. Hojta till om du behöver hjälp!
-
Ok, ska testa på hitta.se då. Tackar!
-
TACK igen! Jag fixad det! Hurra!Champis_Sanna skrev 2008-02-23 17:53:53 följande:Åh det är ju perfekt! På Mac kan jag men inte på PC Du trycker ner äpple+shift+3 så får du en skärmavbild.
Kan ses på vår sida: niclasochingela.weddingannouncer.com
pallesj:
Jag undrar det med (ang se vem som varit på sidan), skulle inte tro det dock. Kanske får du lägga in ett svar i din egen gb? -
Jätteroligt att dona på hemsidan, men oj vad tid det tar!
-
sommarbrud 080802 skrev 2008-02-26 15:26:14 följande:
kommer inte in på eran sida.Oj, hade satt m2b först. Såhär ska det vara: ingelaochniclas.weddingannouncer.com/
-
-
ta bort www före
-
Sara Cervall skrev 2008-03-14 13:39:52 följande:
Här är vår hemsida: cervall.weddingannouncer.comÅh, vilken underbar resa ni kommer att få!
Avis - jag??? Jajamänn!
Vi ska till Barcelona i 3 dgr, inte lika grymt. Men med bla en liten knodd hemma så blir det så. Kankse kan vi åka dit efter ngt år? Får väl höra med dig hur ni hade det. -
Du får ha bilden i en fil på ex skrivbordet. Jag tog våra bilder själv, men annars kan man norpa en bild från internet och lägga in. Sedan kan du ändra storleken i efterhand om du vill.