• tinni78

Ni som ska gifta er lägg upp era bröllopshemsidor här

Det finns ju en tråd men bröllopshemsidor för de som redan har gift sig. Jag skulle gärna vilja se sidor från er som inte har gift er ännu.

Jag håller på med vår för fullt och kommer lägga ut den snart. Kanske kan jag få lite mer inspiration från er som redan gjort klart era sidor .

• Svar på tråden Ni som ska gifta er lägg upp era bröllopshemsidor här
  • Champis_Sanna

Troll 1:
    Jag sökte på hitta.se men hittade det inte så jag fick söka på något runtomkring och sedan märkte jag ut själv. Alltså jag tog en skärmavbild och sedan lekte jag lite i photoshop. Hojta till om du behöver hjälp!

• linda2008

kul att se så olika sidor,

• 3Jane

Hej!

Är det gratis att göra en sida på weddinannouncer?

• Champis_Sanna

Ja det är det

3Jane skrev 2008-02-23 13:14:47 följande:
    Hej!Är det gratis att göra en sida på weddinannouncer?
  • Troll1
    Champis_Sanna skrev 2008-02-22 19:53:18 följande:
    Troll 1:Jag sökte på hitta.se men hittade det inte så jag fick söka på något runtomkring och sedan märkte jag ut själv. Alltså jag tog en skärmavbild och sedan lekte jag lite i photoshop. Hojta till om du behöver hjälp!
    Hur tog du skärmavbilden? Just nu sitter jag vid en MAC. Känner mig förvirrad...
  • Champis_Sanna

Åh det är ju perfekt! På Mac kan jag men inte på PC
    Du trycker ner äpple+shift+3 så får du en skärmavbild.

• pallesj

Hej lilla blonda jag igen (iaf när det kommer till allt på datorer och sidor hmm) Kan man inte se vilka som besökt sin hemsida? Eller svara på gästboks inlägg? Hade varit kul om man kunde det Nån som vet?

• Troll1
    Champis_Sanna skrev 2008-02-23 17:53:53 följande:
    Åh det är ju perfekt! På Mac kan jag men inte på PC Du trycker ner äpple+shift+3 så får du en skärmavbild.
    TACK igen! Jag fixad det! Hurra!
    Kan ses på vår sida: niclasochingela.weddingannouncer.com

pallesj:
    Jag undrar det med (ang se vem som varit på sidan), skulle inte tro det dock. Kanske får du lägga in ett svar i din egen gb?
Svar på tråden Ni som ska gifta er lägg upp era bröllopshemsidor här