• Page

Barnkarusellen

Nu har jag också hittat till den nya tråden. Blev lite rädd att den spontandog, när det inte var något skrivet(i de gamla) efter torsdagen.

Passar på och vinkar till alla och meddelar att min "frånvaro" beror på att jag försöker ta igen två missade månader. Jösses, man blir verkligen inte vältränad när man sitter på soffan och äter hela dagarna. Trodde att jag skulle flåsa ihjäl mig efter en patetiskt kort cyckeltur!

Sweet, tack för att du väckte och påminnde mig!

• Page

Hallå alla! Jag passar på att vinka glatt till er när jag sitter en stund vid datorn! Så vinkevink!! Nu tror ni säkert att jag är jätteupptagen och har massor att göra, så att jag inte hinner in hit men så är inte fallet! Sitter väldigt lite framför datorn just nu. Kramar *hmmr* /A

• Page

Hahaha, en perfekt sida att komma in på! Ciccis fylleinlägg, Lappis 9 ägg, FruLlans närvaro och Vickans tips!

Hoppar in för att tala om att jag lever och frodas. Och frodas gör min mage. Har gått upp fyra kilo och samtliga har satt sig på magen. Blev faktiskt gratulerad till nytillskottet för inte så länge sedan, och skrattande blev jag tvungen lova och försäkra för den förlägna tjejen att jag inte är gravid utan att min mage har blivit lite tjock. Ingen porrbikini för mig i sommar!

Och Sweet, jag vet att det var ett bra tag sedan att du skrev om det, men grattis till snippan!!

• Page

Hej Laaapis! *rullar med buken*

Det mås bra! När ska äggen dit där de hör hemma?

• Page

Oj, då kom jag in i rätt läge då Lappis. Lycka till i morgon!! Håller mina lediga tummar för dig.

Sweet, ja, det var hemskt pinsamt för henne, J och jag skrattade mest!

• Page

Vin ja, där sa ni något. Måste botanisera lite i alkoskåpet...

• Page

Ser att det svävar några tunga och mörka moln över Barnkarusellen. Tänker på er tjejer!

Vickan, lycka till på fredag. Vilken känsla att stå framför sitt eget hus. Så (nästan obehagligt) vuxet!!

Jag gör i min vanliga ordning inte ett dugg. Föder min mage och mår fiiiint. I kväll förvandlades jag också till en kärring, och detta åstadkom jag genom ett köp på Tradera. Det är inte plagget i sig som är tantigt, det är själva grejen att handla därifrån.

Slängkyssar till er alla!

Nu ska jag göra inbrott i albumet.

• Page

Ibland när jag tittar på en rolig, töntromantisk film, kommer jag på mig själv att jag har ett gigantiskt fånflin på läpparna. Samma dumma flin dök upp när jag tittade på bilderna. Jösses vad glad jag blev! Tinga med mage, LillKoko, lilla Goingen som har blivit stor, Vickan smal, och Silverfirren bland vårblommor!

Svar på tråden Barnkarusellen