Koko, vad tråkigt med din farmor, hoppas att ni hinner ses ordentligt om ni åker dit. Kan det här vara anledningen till att långa, smala har lättare förlossningar?
www.alltombarn.se/aktuellt/aldre-kort-eller-overviktig-da-blir-varkarna-svaga-1.6398
Hmm, den där länken ser lång ut, sabbar jag sidan nu tro. Hoppas inte.
Sweet, jag har stora problem med att komma in på BT från min laptop, ibland kommer jag in lagom för att hinna se att flera andra är inloggade och hinner undra hur de har gjort när jag har hållit på och försökt så länge och så ska jag byta sida för att läsa ikapp och så låser sig allt igen och det tar ett par timmar innan jag lyckas ta mig in igen. Helskumt. Har dock inte provat från makens stationära.
Jag födde ju på KS och det var jättebra, förlossningen var inget vidare, här är en till som är spekulant på aurora-träff inför eventuell ytterliggare förlossning, men det var inte KS fel. Fast där får man inte komma in och titta på avdelningen pga smittorisk utan där får man informationsträff i stor aula, trodde att det eventuellt var likadant i hela storstockholm. Man får ju heller inte ta emot besök medan man är kvar på BB.