Inlägg från: Originalrosen |Visa alla inlägg
  • Originalrosen

Barnkarusellen

Här var det en massa gamla bekantingar! Kul att jag hittade er - även om ämnet inte riktigt är min grej, gammal kärring som jag är. Detta med barn får jag lägga åt sidan.

Har inte varit inne sedan forumet lade om för lääääänge sedan, det var ju omöjligt att komma in i början och sedan började jag göra annat istället för att hänga här.

Någon har registrerat mitt gamla nick så jag fick helt enkelt registrera något annat. Nåväl, ni som känner igen stilen att skriva, ni vet att jag är morgonpigg som sjutton (nu är det snart lunch, tjejer), och känner igen mina favoritämnen som mat/dryck och resor - kram på er!

• Originalrosen

åsså är jag bra på det där med smilisar! :) :) :)

• Originalrosen

*gapskrattar*

Här var något ändrat!

• Originalrosen

Telis,
    Javisst, Frankrike är en favorit.

Tack alla, jag har hittat lite trådar för mig nu - resor, mat och sådant. Jag stormgillar barn (och de mig) men det är för sent för egna knåddisar för mig nu. Lycka till allihop i era barnbryderier!

• Originalrosen

viktualia!
    Alltid på hugget och smart som sjutton - kul att se dig!

• Originalrosen

Men då! *djupt impad*

Tagit körkort - bravo! 23 kg lättare - snyggt jobbat!! Håll kilona borta, vännen. Själv väger jag lika mycket som förrut, så ingen ordning alls. Bytt jobb och köpt villa - vilket år det har varit för dig. Superkul att höra, riktigt kul.

Vad har hänt här? Allvarligt talat så har det varit ett förskräckligt år med massor av kriser och katastrofer. Jag har varit förskonad från det tidigare, men året som var tog igen på allt, tror jag. Nu börjar jag så sakteliga få nosen över ytan men har en bit kvar.

Pokern går bra, i alla fall. Det är faktiskt jättekul både för maken och mig.

• Originalrosen

Men jag känner igen er, tjejer men ni har rätt, vi snackade inte så mycket och jag tror att vi var inne i olika typer av trådar.

• Originalrosen

Barnkarusellen är ju lite fel för mig, men jag gluttar lite här ändå eftersom ni alla är här. :)

• Originalrosen

Piggelin - grattis till huset och till en man som fixar maten! Njuut av Rotari - gott bubbel! *sträcker fram ett glas, lite lagom blygt* (Gillar, smaka lite?)

• Originalrosen

viktualia,
    Var sak har sin tid...:)

Nu ska jag kika på Bygglov, t ex. *flinar*

• Originalrosen

Hej igen!

New York - söker en restaurang och blev tipsad att fråga i denna tråd. :)

Jag har hört om en restaurang i NY där man som gäst väljer vinet och sedan väljer krögaren ut vad det ska vara för mat till vinet. Är det någon här som vet vad restaurangen heter och som kanske kan berätta lite mer?

**sätter mig framför brasan och väntar i lugn och ro**

Svar på tråden Barnkarusellen