Barnkarusellen
Hallå! Minns ni mig? Jag hade helt missat att det startat en ny tråd, det säger väl lite om hur sällan jag tittar in här...
Vi håller på att måla och tapetsera i köket så det blir inte så mycket tid över.
Nu har vi varit på UL! Det gick jättebra, tänk - det FANNS en liten krabat därinne! Den rörde sig lite och hjärtat pickade på. Men den gillade inte när BM tryckte på magen, då spjärnade den emot med benen allt vad den orkade! Vi fick i alla fall bekräftat att jag var i v. 16 och inte 18 (som BM på vårdcentralen sa). Så BF är den 27/7, helt enligt MINA beräkningar. Men på grund av den stora avvikelsen från BM:s beräkningar ska vi få komma tillbaka i v. 19 och göra ett nytt UL. Det gör ju inget! Den verkade i alla fall frisk. Vi vill inte veta könet men vi fick båda en känsla av att det kan vara en pojke (utan att vi såg något). Jag lägger ut en bild så snart jag kan.
Nu verkar allt ha vänt och jag mår äntligen toppen, efter de senaste månadernas melankoli. Magen börjar också synas och det känns underbart. Hoppas bara att förkylningarna håller sig borta framöver så att jag kan börja om att träna.
Ni får ha överseende med att jag inte kommenterar de senaste händelserna i tråden men jag har inte möjlighet att läsa ikapp allt. Hoppas i alla fall att ni alla har det bra!