• Nattson

Barnkarusellen

Nenne det är stort! Avstånden är helt galna! Bara på ön tog det nästan 5h att ta sig från båten till den lilla by vi skulle bo i. Men det är klart, vägarna var ju inte så bra alla gånger heller.

Ja tiggarna var inte så trevliga, de stod utanför hockey arenan vid varje trappnedgång, eller utanför kyrkorna när det var gudstjänst osv.

• Nattson

Jo det var grymt coolt! När de presenterar laget så säger de: Ladies and Gentlemen yyyooouuurrr Vancouver Canucks! då ryser man lite, inte för att vi hejar på dem men i allafall!

MrsB - ja vi ser också fram emot oktober och NHL i Globen.

• Nattson

Lappis lycka till idag!!!! Vill du ha lite tips om Slovenien så är det bara att fråga. Det är grymt fint där och som Cicci säger gott och billigt vin!

Sweet, jag har också börjat fundera på förlossningen trots att det är ganska lång tid kvar.

• Nattson

MWS Grattis till fint UL!! Det är så häftigt att se de små liven!

MrsB för mig stämmer listan i allafall.

• Nattson

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan gå till centrum och handla lite så att jag kan baka idag. Vaknade vid 0400 imorse och har varit vaken sedan dess. Tidsomställning är en pers!

• Nattson

Lappis vilka bra nyheter att börja helgen med!! Grattis till det!

Pirr, passar på att önska dig lycka till medans du fortfarande är här!

• Nattson

Helloooo,

Jag har så tråkigt på jobbet idag! Min dator har dött så jag kan inte göra så mycket! Igår som var första dagen efter semestern var det skönt, men nu börjar det bli tråkigt!

Cicci, i vilken vecka föddes Victor?

September, kul att höra från dig! Inte så långt kvar nu då

• Nattson

Zozo, känner igen det där! Jag gick igenom en fas av " vill jag verkligen det här" och det har mannen också gjort. som du säger lite sent att ångra sig nu! Men jag tror att det kommer för att det sker så mycket förändringar i kroppen osv.

Cicci, ah just det så var det! Japp jag är beredd på tidigare. Har ju trott det hela tiden. Vet inte varför men så är det bara. Har börjat drömma konstiga drömmar om att förlossningen startar och hur det startar osv. Vi får se helt enkelt!

Nenne, jag har en kompis som inte heller blivit gravid trots att de försökt i över 8mån med stickor och prickat rätt dagar osv. Hon kan komma med ganska tuffa kommentarer till hur jag ser ut med mage osv. Men jag tror inte att du är sån. Skickar styrka till dig så att kvällen blir trevlig!

• Nattson

Nenne, nä jag förstod att du inte skulle säga något sådant! Så kan det ju vara också som du säger att kompisen häver ur sig kommentarer som är onödiga. Trist men nu är du säkert och träffar henne och jag hoppas att allt går bra och att ni får det trevligt!

• Nattson

Grattis till lilltjejen Pirr!!

Gosnosen, trist attityd läkaren hade! Visst var ni mitt uppe i en IVF nu? Jag håller tummarna på att allt ska gå bra med den och att ni ska få fin fina ägg som ser bra ut!!

Snartis, jättefin frisyr!!

Här rullar det på, mer eller mindre smärtfritt. Mindre de senaste dagarna. Jag får kramp i vaderna kanske två ggr per dag och benen känns allmänt stumma. Tycker att det är obekvämt att sova och det gör ont på sidorna av magen om jag ligger på sidan för länge. Trött som tusan är jag också, men annars bra. Men det är FREDAG idag och det är så skönt! Jag har äntligen en dator på jobbet och det är skönt att ha kontakt med världen (internet) igen

Svar på tråden Barnkarusellen