• viktualia

Barnkarusellen

Sweetan - hoppas det funkar för nån av er jordgubbsallergiker!

• viktualia

ny rapport från kompisen med förtidigt född son:

ungen hade inte hunnit utvecklas i magen utan fick hjärtopereras..... Operationen gick ut på att stänga ett kärl vid hjärtat som är öppet hos foster men som ska slutas vid födsel. Det är normalt att prematurer har detta kärl öppet och oftast kan man vänta några veckor för att se om det sluter sig själv.

Nu mår han hyfsat efter omständigheterna.. men uuuuuuu vad tungt det här är....

• viktualia

mugglan - aha... heter det så... jag är för sliten/seg för att googla och ha mig.. nöjde mig med kompisens mail

Och jag hejar tillbaka till AM och alla er övriga!

Kan dessutom avslöja att Page fortfarande kan sätta tassarna på tangenterna men att hon inte varit in här och härjat på ett tag... men lever gör hon!

• viktualia

Sweetan - tack för info! ska googla när jag blir piggare.. nu ska den utmattade karriäristen Vickan sova.. och ägna den kommande helgen åt att SLÖA och ha TRÅKIGT för att samla nya krafter (dvs skippa besök hos svärisarna med stor dos av socialt umgänge..) ... jag har för 17 blivit folkskygg/svag i kroppen/valfritt veklingaktigt uttryck av att byta jobb..

... eller snarare så stressar jag mycket mer och det pallar jag inte.. jäääääävlar vad trött jag är på att vara snuvig tex... (japp,min stressåkomma är att bli snuvig)

godnatt!

• viktualia

Omsan - det GÅÅÅÅÅR att bli smal och cool! Jag har ju tagit mig från 95 kg till 71 och varit tvungen att byta hela garderobens innehåll. Jag hejar på dig!!!!

Själv - har jag nog tankemässigt tagit ett kliv närmare bebisfabrik idag. Träffade en gammal bekant som sa en massa kloka saker och jag får nog snart inse att bebisfabriker inte är livsfarliga och att det INTE hotar hela min existens...

• viktualia

sostot - tråden startades i augusti 2006..... *ledtråd*

Start Sept och Piggelin - jag jobbar vidare på min inställning till bebisfabrik...

...under tiden är det nedräkning till på fredag... då får vi nycklarna till huset!!!! tjohoo!

• viktualia

åååå hade varit så SKOJ att haka på dejten imorgon!! men om en dryg timme blir maken och jag husägare och morgondagen kommer att gå åt till första renoveringsrycket!

*spännande värre*

• viktualia

Frullan - en mattermos kanske vore något?!

Själv - är jag lagom ledbruten efter att renoveringen nu dragit igång. Jag är HUSÄGARE!!! Tjohooooooooooooo! Är så glad och nöjd och allt!! hihihi!

• viktualia

Telestubben - fyyyy vad trist!!! *kramar om*

Nenne - näääeeee!! usch! eländigt värre!!!

Själv - har jag just stulit lite datatid... måste genast sätta mig på cykeln och trampa till huset där maken kämpar med renoveringen... är bara hemma en kort sväng för att byta om och äta... men lämna BT helt.. näeee det lär ju inte hända...

Svar på tråden Barnkarusellen