• Nattson

Barnkarusellen

Grattis Gosnosen till fina äggblåsor !!!

• Nattson

Tinga, Lappis: Det här med resor vill vi också fortsätta med! Den första resan bär nog av till london och min moster tror jag. Men efter det har vi börjat kolla in tåg resor i Europa. Sen har vi fortfarande vår drömresa till Borneo kvar att göra!
    Maken skulle inte trivas alls om han kände sig "fast" och inte kunde resa. Jag är mera en hemma människa men gillar äventyr då och då, så det är inget alt att bara vara hemma... Dessutom har jag "bara" mamma, pappa och bror här. Resterande släkt bor i England eller Slovenien. Så det blir till o resa om vi ska ses!

Ang arbetstid, så kommer jag att gå ner i tid när jag börjar jobba igen. Kanske till 80% eller 70%. Det beror lite på vad ekonomin säger om det hela.

• Nattson

Tinga, vilka platser hamnar högre på listan för dig? Australien och Nya Zeeland är högt upp för mig. Nä, mätta blir inte vi heller. Lite tid hemma emellanåt för mig och sen är det bara att köra igen

Vart var ni när ni var på Borneo?

• Nattson

OT-inlägg.... ( igen )

Tinga, japp sydafrika är med på min lista också
    Låter som en bra resa till Borneo, ungefär det vi siktat in oss på också. Men vi får se, Nya Zeeland ligger högt uppe också och vi har kompisar som bor där så kanske blir det nästa lång resa.

• Nattson

Pirr, tack för en bra berättelsen.
    Har börjat fundera på förlossningen mer och mer även fast det är ganska lång tid kvar. Vissa tycker jag inte är så "farliga" och andra är mer eller mindre skrämmande. Men man måste komma ihåg att allt är individuellt, så vad som händer den ena kanske inte händer den andra. Undrar samma som Septemder angående stygnen?

• Nattson

Gosnosen, ah I see. Kanske är det bara jag som höjt Borneo till skyarna och tycker att edt ska bli så häftigt att åka dit. Men det är också mest för upplevelserna som jag vill åka dit, så kanske inte helt fel ute.
    Har varit nära att åak till Syd Afrika några ggr men har alltid snubblat på målsnöret på något sätt.

Spännande med ÄP Gosnosen! Då är det dags att hålla tummarna på måndag för dig då

Telis lycka till med sprut start ikväll.

Lappis trevlig resa!!

• Nattson

Sweet, Ah så det är en liten tjej du väntar! Spännande!
    Vi har inte tagit reda på könet och här på jobbet gissar alla på att det är en kille. Men vi får se

BS: Igår flöt hela dagen på utan några svimmnings känslor. BM tror att det är blodtrycksfall men hon satte upp en tid till läkaren nästa vecka på tisdag. Så vi får se vad han säger. Hon undrade om jag ville sjukskriva mig en vecka till läkartiden, men jag sa nej. Så vi får se vad läkaren säger.
    Kämpa på med Iris och ammningen! Låter tufft!

• Nattson

Mugglan, jo kanske kan få till en bild till galleriet. Ska hitta en som funkar Hur gör jag sen? Skickar jag den till din inbox här på BT??

• Nattson

Muggles och Telis, tack för adressen! Nu har jag mailat en bild till din hotmail adress.

BS: hoppas at din makes "camping" har gett resultat!

Gosnosen: vilka tråkiga nyheter! Kram

Nenne, lycka till med spolningen!!

• Nattson

Hej!

Nu har jag varit inne och kickat i galleriet! Vilka söta bebisar och Lipton var hur söt som helst! Kul att se er som jag inte träffat än!!

Var hos läkaren igår och där pratade vi om sjukskrivning 25% för att jag inte sover ordentligt och för att jag haft förvärkar hela helgen... Ska få Bricanyl som jag kan ta om det sätter igång igen! Känner mig sådär idag, men jag har talat om det för min närmaste chef och hon sa att så länge vi får ha dig här är det bra så ta det lugnt! Det var skönt att höra! Ska ta det med andra chefen också. Så får vi se vad hon säger.

Svar på tråden Barnkarusellen