Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

oj, har du blivit synsk? Följer det med graviditeten?

Jag kan inte se men min syster har en sån förmåga och också hennes barn. Läskigt... I vintras var den yngste (2,5 år) ute och åkte bil med pappa. Då säger han "Titta pappa, det hänger en gubbe i trädet". Men det hängde ingen gubbe i något träd, men däremot var de och körde på Galgberget i stan där de bor, en gammal avrättningsplats (numera bostadsområde). Huh!

• nennesjuttioåtta

hejsan alla glada! Hoppas påskharen har med sig fina ägg till den lilla duracell-kaninen

Här är det den trista tiden mellan ÄL och mens och jag är skendräktig som vanligt. Eller inte alls så mycket, egentligen. Men det sedvanliga bröstspänningarna är här så jag funderar på att skippa min planerade löparrunda ikväll för det är så obekvämt att springa då. Jo, även för en 70A så känns det, fattar inte hur ni med större lökar kan röra er, så fort det gungar till så blir man ju helt matt. Ok, eftersom det är lite snö här med så hade jag nog inte sprungit ändå (har hållit mig inomhus och tränat hela vintern, så det hade ju varit premiär) men det känns ju bra att få skylla på något.

Anyone for popcorn?!?!

• nennesjuttioåtta

hihi, vad jag skrattar åt dina upptåg, Cicci! Blev du så chockad av att se schnabeln?!?! hehehe, jag säger som Muggles, jag tittar inte så ofta, däremot klämmer. Den är så söt när den är mjuk.

Har inte hunnit läsa så noga men hoppas att du får ordning på blodtrycket, Tinga!

*få se nu...*

• nennesjuttioåtta

Å Moppy är tebax också, härligt!!! Hej tjejen!

• nennesjuttioåtta

shit pommes frites är det bara jag här inne idag, eller?

Nåja, ändå dags för fika snart. Härligt!!

• nennesjuttioåtta

Hej MrsB!!! *vinkar febrilt!*

• nennesjuttioåtta

passa på att njuta nu, medan svärfar har hand om grabbarna. Hmmm... vad ska man då hitta på...? Kan tänka mig att när ett sådant tillfälle infinner sig så har man glömt allt man tänkt göra så snart man blir "ledig".

• nennesjuttioåtta

tack bra! Vi är 4 st på kontoret så det är hur lugnt som helst (fast lite stressigt har det varit med en massa deadlines hit och dit men nu är det navelluddspetning ett tag).

Själv då? Förresten, sitt inte bort all tid framför datorn nu! Iväg och lek!

• nennesjuttioåtta

hahah, du har alltså laptopen bredvid spisen. Typisk mamma, total koordination!

• nennesjuttioåtta

Jag har fullt sjå med att surfa samtidigt som jag petar naveln. Jag måste verkligen bli gravid snart för att bli lite mer tjejig, hehehe

Svar på tråden Barnkarusellen