• Nattson

Barnkarusellen

Tinga, ja verkligen skönt att hon inte sa något annat, hon kan vara jäkligt vass ibland! Jag gick hem igår och funderade på vad han hade sagt. Men idag bestämde jag mig efter att ha pratat med maken också. Så från tisdag nästa vecka jobbar jag 6h per dag.

• Nattson

Liten; kan inte svara på vad jag kommer att drömma om efter förlossningen... Men nu drömmer jag HETA drömmar om tjejer! Helt galet, för mig i allafall. Om någon annan föredrar tjejer så är det ok för mig men jag gillar ju killar... nå ja, i slutet av drömmarna så kommer jag på att hallå det är något som saknas! ha ha

• Nattson

Telis, vad är det för jäkla otur du har! Hoppas att du får fortsätta med sprutorna och att det sedan ordnar sig. Så att du slipper börja om igen!

• Nattson

Telis, på mitt jobb är det ok att gå på läkarbesök och de räknar BM till det också så jag behöver inte ta igen den tiden.

Tror på den där teorin med kläderna! Jag köpte mycket kläder till min kompis dotter just för att de var så söta! Men ibland slank det med någon leksak också Annars brukar jag fråga föräldrarna om det finns något som de skulle vilja ha istället för kläder. Brukar funka bra.

• Nattson

Ja vette fasiken hur det skulle gå för min del, jag är som en urvriden disktrasa vid 17:00 när dagen är slut. min kollega som sitter i samma rum har tom kommenterat mitt humör, så det ska bli skönt nästa vecka att jobba lite mindre, då kanske jag lyckas hålla humöret uppe varje dag.

• Nattson

Jag älskade mina gosedjur när jag var liten och hade en massa i sängen. Min favorit var en nalle som jag tydligen fick när jag var runt 1år. Den hette kort o gott Nalle När jag var 10 bytte jag till katten Gustaf och den hängde med tills jag var 23 tror jag.

• Nattson

Cicci, jag är också tokig i Mcfeast!!!

Tinga, vi ska också gå på Annas profylax men först i maj. Du kanske kan lämna en rapport över vad du tycker när ni varit där!

BS, trist med Me&I kläderna! Jag fick hem en tunika därifrån i helgen och den satt sådär... Men blir det varmt i sommar så kan jag ha på tomten eller ev som ett nattlinne när man inte har täcke.

• Nattson

Tinga, nu ser jag fram emot profylaxkursen i maj!

• Nattson

Telis, hoppas att huvudvärken går över under dagen trots tråkig internetkurs! Hoppas att du får bra besked idag!

Jag har inte heller sovit så bra inatt, men imorgon får jag sova lite längre så det blir nog bra! Inte behöver jag bry mig om middag heller för maken har lovat att fixa all mat till idag eftersom jag fyller år! Så jag fick önska middag

Svar på tråden Barnkarusellen