Barnkarusellen
aah, är det så det funkar...? Balanseras det hela tiden så att om du blir bra på koordinationen (eller vad di kallart) så tappar maken förmågan i samma utsträckning. Intressant!
Mrs B skrev 2008-03-18 14:39:01 följande:
aah, är det så det funkar...? Balanseras det hela tiden så att om du blir bra på koordinationen (eller vad di kallart) så tappar maken förmågan i samma utsträckning. Intressant!
Mrs B skrev 2008-03-18 14:39:01 följande:
Apropå hockey så ska jag på Leksand-Brynäs i helgen, det ska bli skoj! Utsåld Ejendahls arena och derby! å jag hejar INTE på laget från staden jag bor i...
Lappisen, hej på dig!
har det något med sprutor/nässprej eller vad du nu gör, som gör att du r så trött?
*bäddar fint och puffar kuddar*
Lägg er en stund här så kanske det känns bättre. En stödvila brukar hjälpa!
hmmm. Vad tråkigt! Nu när vårsolen börjar värma och allt! Kanske brist på någon kaninvitamin? B12 eller järn?
Lappis, jag vet inte riktigt (!!!!), enligt datum är det BIM på söndag, men om man räknar från ÄL så är det på fredag.
Förresten så är det ju inte ett måste att ha en BIM-lista eftersom det känns som att vi inte är så många som är...kvalificerade.
Liten
men vännen, jag har totalt missat att du varit blue! *kramar om* Förlåt och vad skönt att det börjar ljusna!
iuuck Lappis, är det då den beryktade bautaklumpsmensen ska komma? *ryser*
Snartis
oooh, jag antar att hon ändå var välkommen, eller?
ä, här ska det inte blödas alls på ett bra tag, för någon av oss!
Eller i alla fall inte för oss som inte vill ha den