Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

nä, nu måste jag göra något vettigt. *aaaah* Hmmm... undrar om det är begynnande mensvärk, gravidspänningar eller om jag bara är skitnödig. Måste genast undersökas.

Vi hörs imorgon! eller någon annan dag.

*nenne has left the building*

• nennesjuttioåtta

BIM-lista

Nenne 23/3
    Frejis 23/3

• nennesjuttioåtta

vad praktiskt att vi är samlade, Frejis! Lättare att hålla reda på.

• nennesjuttioåtta

jag ser redan nu att du är helt ute och cyklar.

Nenne förmiddag ca kl 11.42

Trodde att du kände mig

• nennesjuttioåtta

Hej piggelainen! Detsamma! Idag åt jag faktiskt en glass, men en strut. Isglass får nog vänta några månader till. (så du kan känna dig trygg, piggelin är annars min favorit)

• nennesjuttioåtta

eller vadå ca kl 11.42, kan det bli mer exakt? Ska vi ta med sekunder också?

• nennesjuttioåtta

frejis
    drar IVF igång i maj? Det är väl onödigt, eftersom vi ska BIMera som satan på söndag. Men det är ju bra att ha något att skrämma kroppen med!

Citat "du ser, det var för att ni fick annat att tänka på som ni blev gravi *snäpp* (det där sista är när jag slicar av huvet på antagonisten med min nya brödkniv från Global)

• nennesjuttioåtta

här är det snö med, helt plötsligt. Igår började det snöa som tusan och det gjorde nästan ont att cykla, för flingorna var så små och hårda. Men idag är det 1 dm snö, sol till och från och urmysigt. Jag älskar snön! Här är det ju inte snö heller så ofta. Förutom -98 då det var flera meter men det räknas inte.

• nennesjuttioåtta

å jag ska ge blodsockret en topp för det står ett påskägg i köket fyllt med namnam.

pås-skägg, pwaahahaha

• nennesjuttioåtta

ojojoj, vad det har skrivits här. Hinner inte läsa något så jag får in och kommentera senare, nu ska jag ut i den fantastiska vårsolen (fast det är -9 grader här, huva) och den glittriga snön. Ville bara meddela mitt totala bomskott. Så nu är det två veckors väntan på spolning och nästa mens innan det är dags att nöta på igen. Jävla skithelvetesfittirackarn! Jag hade ju klockat fel, det var 22/3 kl 22.45 och inte 23/3 11.45 som hon dök upp, på väg hem från Blåkulla.

Låter som Teisgumman haft det fantastiskt, och jag är inte alls avundsjuk *bankar pjäxorna i huvet*

Sweetie - bråck?!?!? Måste läsa ikapp sen

Lappis! Heja äggkläckningsmaskinen!!!!

Hur har det gått för Frejis?
    Vi ses kanske ikväll!

Svar på tråden Barnkarusellen