Barnkarusellen
när är det återinsättning? *försöker minnas* ...måndag?
när är det återinsättning? *försöker minnas* ...måndag?
oj, var det så tomt härinne så det ekade?!?!?
Lapinete, hr som helst verkar han vara en väldigt sympatisk filur, som utöver allt annat har följt med dig upp hit!
Nattson, det lät riktigt härligt, förutom tiggarna... Förstår att du inte vågade åka skidor! Canada känns så himla stort!
hmm, det måste varit grymt coolt! Jag var på Leksand-Brynäs i helgen och stod i LIF-klacken,hahaha det var också rätt kul men säkert inte på långa vägar som att gå på NHL-match! Men att jämföra med att gå på en brynäsmatch i Gävle så var det ett jäkla drag. Masarna kan det där med att heja. Gävleborna är ena stela trökmånsar.
FIIIIKAAAA!!! Äntligen!!! *snörvel*
oj jäklar vad jag skrattade åt Ciccis inlägg när det totalt barkade ur och bara blev versaler, PPWAAHAHAHAHAH! Hysteriskt roligt!
Hej Frullis, hehehe ja du kan du med.
Oj, kommer inte ihåg allt jag ville säga, vad smarta ni är som noterar allt eftersom...!
BS - oj, vad jobbigt det låter med Iris sömn, mammighet (?) och snuttande, förstår att orken börjar tryta och då är det nog ännu svårare att orka ta tag i det. Inte för att jag vet vad ni ska göra annorlunda, eller om ni ens ska det. Men en bunt med styrkekramar till dig och din man!!!
Lappis, håller tummarna som FAN idag!!!!! Vi vill ha en massa eskimåer och schyssta ägg att stoppa tillbaka i boet!!!
Page, ja, vad ska jag säga, KRAM på dig och kul att se dig här!
Vänner
Vad kul med nya jobbet, inspirerande!!!!
Barnmorskorna: ja, det var när den skäggige gubben började lipa som jag bölade!Håller med Muggles (fastän jag inte ens varit i närheten av erfarenheten) men vad skulle hon (den första) ha lustgas för när hon skulle sys, och då var bedövad...? Jag är sjukt imponerad av er som gått igenom en förlossning, vilka krafter ni måste ha!
3 timmar kvar bara, Lapinette!!!! Håll ut!
*biter på naglarna*
ploppa in den!!!
jag vill också ha en blastocyst! Eller ett embryo! Just nu har jag kondomkrav fram till spolningen. Inte så roligt. Fast varför skulle vi få till det utan den här gången...? *bus*