God morgon!
Igår ville jag inte alls avbryta sprutandet men nu är jag inte lika säker längre. Doktorn ringde igår och sa att jag ska fortsätta med sprutorna till på måndag, sen får vi se hur det ser ut då. Men som jag förstod det så är det kanske fyra blåsor som det kan bli något av, resterande sex är antingen för stora eller för små. Fyra stycken alltså, förra gången hade jag sex stycken och det resulterade ju i bara tre ägg som inte blev befruktade. Vad är då sannolikheten för fyra blåsor. Det känns som om vi kanske slänger iväg ett försök alldeles i onödan den här gången, det kanske skulle vara bättre att avbryta, börja om och hoppas på att jag får tio blåsor nästa gång också men ingen cysta som stör det hela?
Som lök på laxen hade jag tänkt trösta mig igår med ett par nya påslakan som jag gått och tittat på jättelänge men dom var slut och så håller LHC på att få storstryk i elitseriefinalen. Livet är suuuurt nu.
Men det kan ju vara en bra övning i att komma ihåg att livet inte är rättvist och att dåliga saker händer även bra människor.