• Lapinette

Barnkarusellen

Är på bra humör igen efter en förskräcklig dag!
  • Lapinette

Piggelin - den där tränaren är grym på kordinatoner och dans!

Har samtidigt som jag varit här försökt att packa min väska inför Paris. Det blir inte mycket "vanliga" kläder utan högklackat och klänningar .

• Lapinette

Tittar också på Ramsey medan jag målar naglarna och fixar det sista. Visst imorgon efter jobbet bär det av till Paris. Ska bo inne i Paris första natten, gå till borgmästaren kl 12.00 och se vigseln och sen blir det hyrbil ut till "slottet" och kl 18:00 börjar festen. Testar jag minus (IGEN) ska jag partaja gärnet i helgen!

• Lapinette

Vickan - nej deras hemsidag gör en inte klokare.

• Lapinette

Kram tillbaka Frullan och alla ni andra. Ha inte för höga förhoppningar...ni vet hur det oftast går med dessa.... rakt åt pipsvängen! Suss gott!

• Lapinette

Jag är här!!!

Vaknade 4:30 av att maken gick upp på toa. Passade då på att utföra testet en gång till och det visade fortfarande ett FETT MINUS. Så jag är med största sannolikhet inte gravid! Men jag var ju tvungen att följa min läkares order så nu har jag även lämnat blod på SH. Ingen sovmorgon här inte!

Så vad händer nu? Jo, jag fortsätter att spraya och inväntar besked från min läkare. Troligen blir det att fortsätta med spray och skjuta på behandlingen men visst är det skumt, ingen cysta och inte gravid! Vad är det då som är fel?

• Lapinette

AM - det borde visa plus nu... jag hade min senaste mens den 2 februari. Och visst jag har många gånger misstänkt att maken är gravid men han påstår att så är inte fallet.

• Lapinette

Slemhinnan blir väl också större precis innan mens? Dock vet jag inte hur stor den då brukar bli men den byggs ju upp.

• Lapinette

Jag mår ok. Hade faktiskt inga förhoppningar. Maken blev betydligt mer besviken än mig. Har bara varit så nervös de här dagarna för vad det kan vara etc så jag är fullkomligt slut.

• Lapinette

Och min coola attityd till denna IVF har verkligen kommit på kant. Varför kunde jag inte få ha en nonchalant känsla rakt igenom? Ville inte få känslostormar och bry mig men nu är jag ju där i alla fall...om än något kall då jag fortfarande inte har gråtit en tår (har lätt för tårar).

Svar på tråden Barnkarusellen