Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

Zozo, vi kan byta, om du vill!

• nennesjuttioåtta

Nattsson
    Nä, jag skulle aldrig säga något sånt! Men jag är rädd att hon inte tänker sig för vad hon säger, hon har gjort det förr. I början sa hon t ex, att hon tyckte det var jobbigt att hon skulle bli en så gammal mamma, och då var hon i v 18. Jag är dessutom ett halvår äldre än henne... Eller "det kommer du att märka när du blir gravid".

• nennesjuttioåtta

hej mrs B

vilket bök med dagis du har!

• nennesjuttioåtta

mugglan,
    ååååh jag vill också kunna leva i nuet! Här planeras det hela tiden och "...när vi köpt hus..:" eller "...om vi får barn.." är nog de mest använda meningarna just nu.

inga jävla hus hittar vi heller. Förutom ett superdupervackert hus för en hyfsat billig penning. 1 mil norr om Ockelbo (=urskogen).

• nennesjuttioåtta

Hus verkar ha ett samband med barnfrågan, vi har letat hus i 2 år...

• nennesjuttioåtta

ojojoj, tack för ert stöd!
    Det gick jättebra igår!!!! Vi pratade hela kvällen om allt möjligt och ingen blev stött. Hon är i v 38 nu och stoooor men skitsnygg (inte helt oväntat)! Insåg att jag kan rätt mycket, och allt är er förtjänst!

Men idag är jag sliten. Jag var på spinning igår. Första kondispasset på länge efter både förkylning och för lite tid till träning. Trodde jag skulle dö alldeles innan hon sa att det var en låt kvar, så då var det bara att härda ut. Men vad skönt det är efteråt! Weeh! Hoppas att jag snabbt kommer tillbaks i gammal form! Ikväll är det kibox, och det är 6 veckor sen jag var där sist. *darrar* Men skönt att vara på banan igen! Här ska sparkas stjärt!

• nennesjuttioåtta

Amandi
    *#@ svårt det ska vara att få tag i folk när man behöver dem. Hoppas det går bättre idag!

• nennesjuttioåtta

GRATTIS till en lång och skön natt, Cicci!

Det där med mammadagar verkar vara en djungel...

Ja, BS det där med barnmorskorna tänkte jag också på! Farligt för en som inte varit med på riktigt, jag tänker ju att det måste ju vara helt OK eftersom de ser helt bleka ut i ansiktet, svettiga och trötta. men "hej, hej och vink och kram" till dagskiftet har man tid och lust med. Det blir ju en baggis!

• nennesjuttioåtta

MSW
    Kul att din mage syns pawh riktitt nu!! Förstår att man får kalla fötter, det är nog bara sunt och högst normalt.

Svar på tråden Barnkarusellen