Barnkarusellen
ars amandi
har det något att göra med att du slutat med p-piller, kanske? Kroppen ska ju ställa om sig. Jag kom inte ihåg hur det var för mig, eftersom det är 6-7 år sen. Och jag slutade ju inte för att försöka få barn.
ars amandi
har det något att göra med att du slutat med p-piller, kanske? Kroppen ska ju ställa om sig. Jag kom inte ihåg hur det var för mig, eftersom det är 6-7 år sen. Och jag slutade ju inte för att försöka få barn.
heheeh, ja, eller bara för att jävlas.
Babysilla! Bra ord!
G R A T T I S P I R R !!!!!
(trodde faktiskt att Zozo hade stavat fel med flit )
Hej allihopa!!!
välkommen hem, alla Paris-resenärer!
Gosnosen
*#@ läkare. Varför läser man till ett sånt yrke om man saknar EQ?
Am, det var länge sen! Kul att Livia trivs så bra på dagis!
Lapinette, din ruvning ser bra ut!
Pirr i pitten! hahaha
Lappis
det känns om en bra ruvning med yoga, lite träning, mys och pys, lite vin och kärlek. Inget kan gå fel!
jepp, hatar det också. jag är ständigt skengravid. Denna omgång trodde jag dessutom att det inte hjälpte att mensen kom, jag funderade på olika symptom jag trodde mig känna hela tiden. Tills aladåben dök upp. Å nu får vi ju inte nuppa utan regnkappa. Typiskt att det för en gångs skull tajmar perfekt med en helg när maken är hemma. Annars har vi fått pussla med tåg- eller bilresor i smyg och kalla rumpor i skogen eller hoppas att någon rackare stannade kvar i väntan på ägg.
MSW
jo, det är ju det som känns som att vi misslyckats med att tajma rätt ett antal gånger. men det är ju bara 3 nätter som vi inte ses så att det ska råka missa varje gång känns ju inte heller övertygande. Och de ska ju stanna därinne några dagar... Men jag är laddad för spolningen nu. Men det är två veckor kvar, en evighet!!!!
MSW
Eller hur!
Ha en skön helg!
kramar Telis!
jooo, lycka till i Södertälje, Frejis!!
Själv har jag inte mycket att meddela, en perfekt ÄL i helgen, såklart. Nu när vi inte skulle tajma någon sådan. Så igår kväll hade vi masturbation-contest och jag vann. 1,5 vecka kvar till spolning. det går sååå lååångsaaaaaaamt!!!