God morgon!
Nu är jag här och ingen annan är det och det regnar ute... blä men jag har försökt läsa ikapp.
Nennelainen - oj, du måste skriva oftare här eftersom även smygläsare (sådana som jag och alla andra blir på bra humör av dina inlägg. Du har humor och ironi för två!
Ett litet ps redan här: vågar inte kommentera innehållet så mycket eftersom jag inte minns exakt vad du skrev och BT tillåter mig inte gå tillbaka och kolla medan jag skriver
Muggles - tänkte på det som du skrev att det är tur att du har någon att vagna (hon är dessutom så söt!). Det är nog därför ofta bra med lite perspektiv överhuvudtaget, det fungerar bra även för mig när jag är på dåligt humör; att inse att det finns andra som inte har det som jag har och som jag klagar över... ganska egoistiskt eller hur?
Gosnosen - oj, vad ni är snabba och är redan igång med hemortsläkaren och CvL. Skönt att du slipper vänta och jag håller tummarna att ni får köpa ett trepack.
MrsB och Lappis - nya frisyrer, det är bra på våren. Själv har jag inte hunnit prioritera detta ännu, men det börjar verkligen bli dags.
Hm, tänkte på ditt hår Lappis och blev nyfiken på det (låter konstigt, jag vet , undrar om vi har lite samma hårkvalitet. Jag är också krullhårig som några i tråden säkert har märkt
Cicci - en resa till Dubai, skoj! Hur länge ska ni vara där?
Viktualia - Det blir säkert en hel del jobb med huset, men det är jätteroligt att få sakerna gjorda på det sätt som man vill ha. Grattis till huset ännu en gång!
Frullan - jag håller med Lappis, Telis och Muggles om att det var ett tråkigt och trist inlägg och dessutom en onödig vem sade/tyckte vad diskussion. Kan kanske förstå dig att du inte känner dig välkommen i tråden längre, men folk har ingen skyldighet att ställa sig och applådera så fort du eller någon annan (läs: Frejis) kommer in i tråden. Jag ogillar dessutom att kommentera när det känns att det på snudd är krav att kommentera och dessutom på ett visst sätt, men gör ett litet undantag här
Klart slut
Trevlig lördag!
Nu måste jag springa till Sats, seeeen!