BS!!!!!
Köp ALVEDON SUPP!!!!!!! Bara att pilla in i rumpan på de, går på 2 sek!!
Cicci,
Hoppas, hoppas att du fått sova bättre inatt! Blir spännande att höra hur det gått!
Själv sov jag sådär, men vad annat kunde man vänta, han åt ju inte så mycket igår precis. Idag har jag iaf insett att det bara är att lägga ner gröten ett tag. Jag kan inte sitta i en evighet och försöka trycka in skeden så fort han har en liten glipa i munnen. Hna får välling i stället både morgon och kväll. Du ger ju gröt ist för välling så jag tänkte att då kan väl jag göra tvärtom. För vällingen dricker han själv ur flaskan. Och lite äppledryck, den dricker han också själv. Enda kruxet nu är den lagade maten. Han kommer ju inte kunna äta med händerna på tåget imorgon precis. Jag får väl använda alla mina bästa knep helt enkelt.
Mugg,
Oroa dig inte för nattsömnen, det kan precis lika gärna vara vi som väcker er!! Jag tycker det ska bli kanonroligt, när Telis skickade kartan och det kändes det som värsta semestertrippen vi ska iväg på! Och det är det ju också Ska packa lite nu och ringer dig sen! Vi har ju sim idag också och ikväll ska jag bort lite otajmat på spel- och vinkväll igen. Men det ska bli kul för den här gången kan jag vara på plats hela kvällen.
Men WHAT, gillade inte bvc-tanten att Moa sov utanför??? Alltså bvc och sömn, de verkar ju inte ha greppat nåt om det!