Barnkarusellen
hahahah Nenne din galning...har svarat på ditt mail
nu sover sonen och då får man passa på att surfa lite
Hej Vickan,
Har helt glömt gratta dig till husköpet! GRATTIS
Har du blivit bättre från förkylningen?
hörni som har koll på BT, hur gör man galleriet tillgängligt för andra att se??
heeeej kokosgumman
är du oxå vaken
fast snart är det dags att gå och lägga sig, ska nog proppa i sovande Kick´n lite välling innan så slipper man vakna om några timmar.
Ikväll har jag klämt på en kompis stora gravidmage, v36. Shit kunde knappt tänka att man varit så stor för inte allt för länge sen
hahahaha vilka flashbacks jag fick när hon satt och puttade på magen och strök på den. Som gravid gör man ju det nästan omedvetet hela tiden
Lycka till idag Lappis!
Har inte koll på hur många ägg de "normalt" plockar ut men 9 är väl jättebra?
Sweet, bråck?? Försvinner det eller hur gör det med det är bebben är ute?
Har varit så grymt nyfiken på vad du väntar, såg nu att Page skrev SNIPPAN. En liten tjej med andra ord
Åhhh så roligt....
BS: Usch låter grymt jobbigt att amma så mycket när Iris är så stor och på NATTEN. Är hon supermammig nu? Tänkte på att maken din inte kunde ta henne...
Kan nattsömnen/amningen hänga ihop med det? Att hon vill ha närhet otroligt mkt?
Cicci, skönt att V sov hela natten
Heeej Frullis, ha det så mysigt hos din syster
Själv så sitter jag med en grym träningsvärk Var på inskrivning igår då de mätte,vägde och kollade kondisen.
Shit sen fick jag "personlig" träning och då går det inte att slappa hahahha
Nu ska sista kilona bort och träna upp magen och ryggen igen.
Kick´n är lika energiskt som vanligt, fullt ös hela tiden
Kommer inte ihåg vem det var som frågade om min frisör på västkusten? Iallafall så fick jag tag på en efter mkt runt ringande och trodde allt var lugnt. Tills i måndags då hon ringer och avbokar
Så hade en lätt hysteriskt tisdag men fick tips här på BT om en frisör. Det visade sig att hon var den jag försökt på tag på först, startat eget och då nya nummer.
Hon var iallafall ledig och har salongen ca 50 m från hotellet Kan inte bli bättre
Hon har gjort frisyrerna i senaste bröllopsmagasinet...
Shit det verkar som kroppen fått tokspunk efter man fött barn!!
Har ÄL igen med grym värk på höger sida
Innan så hade man ont vid mens men nu är Älen mkt värre, skitskumt. Har läst att man är mkt mer fertil efter man fött barn, kan det vara det? Mina äggisar rockar på för fullt
Mrs B, Kick´n är så aktiv så han är helt slut på kvällen. Hur sover Malte på dagen? Om han sover mkt så kanske du får hålla honom vaken så han är supertrött till kvällen?
Nenne;
*vinkar tillbaka* heeeej vickis