Varför skriver ni jämt så mycket när jag inte är inne och läser?!
MrsB: Njae maken tittar inte så mycket på hockey nu förtiden, hm.. Det lugnade ner sig någon gång när jag kom in i bilden.. Mystiskt..
Men blev nyfiken på vem det var som dömde asplöven (var det va?) matchen..
Nenne: Jag förstår inte riktigt varför man inte får "köra på som vanligt" inför en spolning..? Jag förstår juh att det inte är någon bra idé att spola om det skulle ha blivit något, men borde det inte bara vara att kolla det först och isf strunta i spolningen som då inte skulle behövas överhuvudtaget..? Om du förstår hur jag menar...
Lappis: Vad bra med så många toppen embryon! Hoppas (som alla andra) att det äntligen ska gå hela vägen!!!
Vickan: Jag har haft körkort i fyra år och har kanske tankat två-tre gånger under den tiden, och tycker fortfarande att det är lite läskigt, men det har gått bra, förutom när det var fel på pumparna en gång och jag undrade om det var pumpen eller mig det var fel på egentligen..
Alla som står i startgroparna för ivf: Lycka till, hoppas att det slutar med att ni alla får varsit toppembryo!!
Tack för alla grattis till UL. Imorse rörde det sig ordentligt i magen (åtminstone kändes det som jag tror är bebsen, är juh fortfarande inte helt säker..) så till och med maken kände av det, så nu behöver han inte vara lika avundsjuk som han varit ett tag nu att det bara är jag som känner..
Annars har helgen varit lugn.. Jag är så trött att jag skulle kunna ligga i sängen hela helgen känns det som.. Vi hade besök av två vänner igår och käka tacos och spelade monopol.. De har precis köpt hus (och de slutade med ppiller när de fick reda på att vi ska ha barn).. Så det blev lite husprat.. Och lite barn prat..
Annars mår jag inte så illa längre, men kräks gör jag fortfarande.. Men bara på helgerna när jag är ledig, aldrig när jag ska jobba eller något.. Knäppt, tycker att jag har testat att gravidkräkas nu så det räcker så det kan sluta nu...!!
Och imorgon ska jag ta nytt blodprov för att se hur det står till med mina trombocyter..
Hoppas att alla får en bra vecka med barn som sover och äter när dom ska och är allmänt pigga och glada! Och att alla förkyldningar drivs iväg och allt annat ni kämpar för att uppnå!
(nu ska jag återgå till sängen och fortsätta läsa Annica Lantz bok 9½ månad som jag lånat av makens syrra, tänker förresten en del på dig MrsB när jag läser den...)
Hoppas att jag inte har missat för mycket jag hade tänkt kommentera!