Barnkarusellen
Kent-Jesus det var ju nästan värre en Nils-Evert stackars barn.... nej dubbelnamn är verkligen inget jag kan med!!!
Kent-Jesus det var ju nästan värre en Nils-Evert stackars barn.... nej dubbelnamn är verkligen inget jag kan med!!!
Tinga,jag vill inte heller ha namn som är engelska...
Nu till något helt annat...tänkte släppa mig upp ifrån soffan och göra en kycklingsallad med ris,men kan ingen god sås som man kan ha till!!
Förslag någon???
Vicky,vilka örter tycker du??
Det är en vanlig kycklingsalld med ris och bröd till...
Såser är verkligen min svaga pungt i köket
Vicky..okej tack för tipset!!
Cicci,är du gift? När gifter ni er i så fall???
Jag hatar verkligen att vara sjuk...tycker synd om alla sjuklingar...
Hoppas att det bli bättre snart..ska ju till Milano nu i helgen....då få jag bara inte vara sjuk
Vicky,den har jag aldrig testat!! Kanske skulle testa den med
Pratade med min syrra innan. Hon kommer till svergie i början av Juni eftersom vår älsta kusin ta studenten (hon betyder mycket för oss) och hon kan då inte komma mer i sommar sen när bebben tittat ut,eftersom hon är arbetslös och inte ha några pengar. Så hon var ledsen att hon inte få träffa bebben eller vara med på dopet.Sen när jag sa att vi nog ska åka till Thailand över julen,då hon hade tänkt att komma till svergie så blev hon ännu mer ledsen.. ja sa då att om hon hitta en billig flygbiljet så betalar jag den så kan hon komma över en lång helg i Augusti eller nåt...då blev hon genast mycket gladare
Kul att göra någon glad ibland...
Vicky...okej...ska testa den ikväll,få väl inta mig att den funkar ifall den inte skulle göra det
Nej nu måste jag nog slita mig för en stund...