Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

hahha visst känns det skönt att det finns fler galningar här inne, Cicci! jag håller en tumme, moahahahah!!

• nennesjuttioåtta

Eller NEJ, jag vill ha fler på lyret-inlägg! VERSALER ROCKAR!!! Knip igen till i juli, för sjutton!!!

• nennesjuttioåtta
    FruCicci skrev 2008-04-08 21:40:50 följande:
    Jag läste om 4 cm tjocka aladober i min kokbok idag, skulle göra fisk tänkte jag, men när de började beskriva rätten med aladober så blev det mamma scans köttbullar och snabbmackaroner istället...Jag har inte haft en aladob på länge Skulle vara skoj att se den lille sladdriga saken igen Ha ha haMen saggen som rinner ut i brallan efter sex kan ju ha aladob varning i och för sig! Usch!
    ahahhahahahahahaha!!! Så du äter hellre köttbullar som luktar likadant oavsett om man har ätit dem eller skitit dem? Fast fiskaladåben skulle jag också låtit vara, faktiskt...
  • nennesjuttioåtta

Ja, Lappis, ÄR det verkligen kört? För jag har inte fått något utslag på min jävlakärring-radar. Men jag ser ju vad du skriver...

• nennesjuttioåtta
    FruCicci skrev 2008-04-08 21:43:22 följande:
    Gubben min får nog skvätta utanför ist, för att vara på den säkra sidan
    Även försatsen innehåller små rackare, har jag hört. ni får också kära med masturbation-contest hör jag *nickar i samförstånd*
  • nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2008-04-08 21:47:57 följande:
    Nenne: den gamla fina visan kom till superbra användning!!!
    Eller hur! Kom igen nu alla, skippa "we shall overcome" och stäm upp i 7-stämmigt nu. DIN SAAAATAAAANN......!
  • nennesjuttioåtta

alltså, vilken skön terapi det är att bar logga in här. Jag kände mig rätt usel idag när jag kom hem. Efter att ha cyklat i motvind utan mössa (What was I THINKING?!?!?!?), snöglopp och kallt som SATAN, efter en dag full av irritation på en jävla praktikant som .. FAN jag vet inte vad men jag stör mig på honom något fruktsansvärt!!! Och en vecka kvar till spolning och så lång tid kvar till nästa chans att få bli påsatt ordentligt, och att få läsa att tanten började visa sitt fula tryne hos Lappis gjorde att jag blev så himla trött och ledsen...

Men så, efter lite vånda om jag ens orkar logga in, så ljusnar allt och man vill bara hopa runt och toka sig. Fastän jag egentligen inte är sån. Alls. Säkert. Pfffff. Nämen ärligt, jag medger att det verkar lite väl ADHD/ABCDEFGHIJKL... ibland men ÅÅH nu är det Christine på 5:an!! Var var jag. Jo. Jag är väldigt labil annars. I verkliga livet. Eller åtminstone mer än härinne. AAh ni fattar.

• nennesjuttioåtta
    FruCicci skrev 2008-04-08 21:52:36 följande:
    DIN SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATANS JÄVLA SKITKÄRRING (skrev om texten lite) SAaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttt ttttttaaaaaaaan. Den är sååååå bra, jag har uppträtt i ett köpcentrum med den låten, utklädd till man !!!! Crazy, moi?
    herregud, nu fick jag en sån rolig syn...
  • nennesjuttioåtta

ja herregud den där Bengt Sändh! Jag blir ju alldeles generad! Okej att jag har lite väl låg humor men han är ju gammal och då blir det lätt lite äckligt.

Svar på tråden Barnkarusellen