Sweet ? vad du märker ord! Nja, nog för att min mage vuxit, men exploderat har den ju inte. Den risken är väl snarare större när jag närmar mig v. 40 med två knattar därinne; då kan vi nog snacka valross och risk för exploderande mage!
Telis ? det är bara sååå spännande att det är dags för äggplock för dig nu! Och jag säger som alla andra ? jag kommer att hålla tummarna så att jag blir blå; gud vad jag hoppas att det här går vägen. Det är du så väl värd efter allt kämpande med spray, sprutor, huvudvärk och ond mage. Jättekram!
Lappis ? naturligtvis tänker jag på dig också så fort ivf kommer på tal, och jag hoppas verkligen att det är er tur också nu. Tänk vilka julklappar det skulle bli här i tråden om både du och Telis lyckas nu. Åh, vad jag hoppas! Kram till dig med!
Muggles ? jag gillar att läsa när du berättar om Moas och din vardag, och hur du blandar in Anna W i den! Jag ser framför mig att jag kommer att bli precis som du som mamma; jag älskar också metoder och att ha en ordentlig modell att gå efter; ingenjör ? jag; vadå? Väldigt intressant att läsa om dina erfarenheter, även med icke-Anna W-inspirerade metoder.
Piggelin ? jag ska fixa fram en magbild! Även om jag ?bara? går in i v. 18 imorgon har jag fått en rejäl mage nu, men så är det ju också två som trängs därinne.
Cicci ? hoppas att ny säng till Victor gör susen för hans nattsömn! Det kan ju vara så att den nya sängen ?sänder nya signaler?, om ni har tur, och gör att han sover bättre, inte vet jag.
För övrigt är jag som flera av er andra ? berättar för maken hur det går för både den ena och den andra. Göteborgsgänget har han ju dessutom träffat, så han är riktigt nere i träsket: Det är verkligen hela känsloregistret som spelas ut här, och det är så härligt tycker jag. OK, det är klart att det är roligast att glädjas åt andras lycka, men det är skönt att ha någon att gråta tillsammans med när något går en emot. Jag är verkligen sååå himla glad att den här tråden finns! Kram på er allihop!