Barnkarusellen
Tinga och Piggelin - det kommer en Hong Kong story i resetråden.
Tinga och Piggelin - det kommer en Hong Kong story i resetråden.
gosnosen - nej vad trist!!! Tre fina ägg och ICSI så tycker man att åtminstone ett borde bli befruktat. Vad blir nästa steg?
Själv känner jag mig jäkligt uppgiven! Jag menar varför i all sin dar skulle det fungera för oss en dag om det inte har gjort det hittills? Sen är det där med att allt ser bra ut men det ändå inte vill sig... skulle ju så gärna vilja ha en förklaring.
BS - visst, vi tar ett från frysen i nästa cykel, typ om en dryg månad. Det ingår ett FET i själva paketet vi har betalat för. Sen skulle jag vilja dra den sista IVF försöket efter sommaren medan maken tycker att vi ska avvakta och fortsätta plocka från frysen innan vi kör en full variant igen.
nenne - så klart du blir på smällen nu! Alla odds säger ju det!
Telis - hur visste du det?! Bröt ihop här på jobbet då jag fått veta att en väninna är gravid. Jätteglad för hennes skull men attans vad det känns som man själv är misslyckad. Min kollega som har 4 IVF i bakom sig fick vara den som tog emot mina tårar. Har nu suttit och läst Annas sida om barnlöshet (blogg) och peppat mig. Hon lyckades efter 3 IVF och 2 FET att bli gravid, det ska vi också lyckas med!
Tack tjejer! Idag är det tungt... verkar som jag tagit ut misslyckandet i efterskott för jag var så himla cool lugn när mensen kom.
Telis - håller tummarna jag med!!!!
Manodepressiv är nog det som passar bäst in på mig för tillfället för jag behövde bara ett rejält träningspass, snacka skit med mina träningskompisar samt en promenad hem efter träningen i den vackra vårkvällen och jag sjöng som en lärka när jag kom hem till maken som fixade middag och öppnade en god Chablis åt mig.
Håller tummarna för Telis så de blir blå! Jag tror på under! Det är nog därför man orkar hålla ut!
Tack squib för artikeln mitt problem är att jag INTE vill försöka i 8 år ... eller rättare sagt jag är nog då i klimakteriet.
September - jag kommer att göra FET i en normal cykel dvs inga hormoner överhuvudtaget utan bara att man måste "kissa på sticka" för att kolla av när man har ÄL och sen åka in 3 dagar efter omslag och ploppa in en liten.
September - Jag väntar en cykel så jag räknar med FET i slutet av maj/början av juni.
Nattson - nej, jag tror inte det. Man gör det helt normalt...fast jag har ju lite vaggisar hemma så jag kan ju fuska lite om jag vill . Ska kanske höra med läkaren.
Nattson - Oj, har själv användt Karlssons klister till att klistra stenar i panna och hår när jag tävlingsdansade (kan tillägga att det INTE rekommenderas) men inte provat i de sydligare regionerna. Kanske det hjälper?!
September - ja, kanske jag ska fuska och ta en vaggis per dag samt en halv barnalbyl.