• viktualia

Barnkarusellen

Och Sweetan - givetvis fortsätter jag att heja på pyret i din mage och ut kommer troligen världens coolaste mini-Sweet!!! *kram på dig*

• viktualia

Frejis - joo jag kommer att passera storstan fredag/lördag nästa vecka. Schemat börjar dock bli spikat - med mina "vanliga" kompisar.... ööö du fattar hur jag menar... så kallas det till trådkonferens så har jag ev tid sen eftermiddag på lördag (annars rymmer jag hem till mina päron då..)

• viktualia

Pip!

Åderpålar i massor till Nenne!

Initiativförmåga till mig själv - MÅSTE släpa mig till gyn... har verkligen mensvärken från hell och borde inse att man inte måste ha det så här.

Annars är jag mest rosenrasande över det inkompetenta företaget som sköter hemtjänsten åt min mormor..... jävla nollor..... *suck*

• viktualia

*surar*

jag vill också vara med och kackla här om dagarna igen.....

men det händer INTE...

*vinkar till alla nya också*
    särskilt fruK som bor i rätt stad.... synd att inte jag får bo där....

/Vickan
    som egentligen har haft en superdag på jobbet! *hoppistuds*

• viktualia
    muggles skrev 2008-03-04 20:46:05 följande:
    Vickan: hur går det med din andra tråd nu när du är BT-fri på dagarna - lever den?!
    Den lever men på lågvarv...
  • viktualia
    FruKjörling skrev 2008-03-05 07:51:49 följande:
    :) tack ! Varför får du inte bo här ?
    För att maken envisas med att trivas i hålan vi bor i nu plus att hålan vi bor i nu befinner sig på rättvist avstånd från hans resp mina föräldrar - dvs vi bor mittemellan. Och har bra jobb här plus har just köpt hus till vrakpris jämfört med Uppsala.....

... men Uppsala är och förblir hemma..... jag tittar förbi en sväng i helgen som kommer.. Norby är min hemmaarena - var bor du?
  • viktualia

Sweetan - coolt!

Själv - är jag SUPERIRRITERAD över att mitt skrälle till mens inte kommer. Har skitont i magen, känner mig hemskt PMSig och surar enormt. Nu har jag räknat efter både antal dagar sen förra mensen och analyserat makens och mina härjningar i sänghalmen. Är jag gravid så får ni börja tro på jungfrufödsel! Så hit med tantskrället så att den här plågsamma magvärken GER sig nån gång...

...troligen är det "efter p-piller"-krångel med mensen.. men inte desto mindre STÖRANDE....

• viktualia

tillägg till mitt förra inlägg - är mycket nyfiken på om nån drabbats av samma sak som jag??????

dvs slutat med p-piller, haft tre omgångar mens med samma regelbundenhet som med piller och sen "spårat ur"?

• viktualia

Tack Piggelin och Snartis! Känner mig som ett svårartat hormonmonster som bara vill se blod *garvar rått* näääee men det är inte utan att jag får en viss motivation att släpa mig iväg till nån gyn för att diskutera förvirringen....

Svar på tråden Barnkarusellen