Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

Barnkarusellen

Victory,
    ja anledningen till att vi öht började fundera på fostervattensprov var att vi först fick lite "konstiga" resultat på vårt stora UL. Annars hade vi inte en tanke på just fostervattensprov.
    men nu när vi gjort en massa extra UL för att kontrollera så känner vi oss lugnade och då känns FVP helt onödigt.

Men här har jag annars hört att risken för MF är såpass låg att den är ungefär som "bakgrundsrisken" för MF. Typ mellan 17500 - 1/1000.
    Men vi tyckte trots detta att det kändes onödigt eftersom vi inte är orliga längre.

• sweetstreet

BS,
    ja nu fick jag äntligen iväg inlägget på bloggen!!!
    Inatt vid midnatt...

Så nu vet du att det är en liten ...... som bor i min mage!

• sweetstreet

Shit nu måste jag dra till jobbet!!!

• sweetstreet

WHAAAAAAT!?!?!?!?!?!?!??!

Här sitter jag och försöker skumma ikapp alla tusen sidor... och vad ser jag?!?!? LAPPIS!!! En tjock slemhinna!!!!! Det låter såååååå vackert i mina öron!!!!!! (man är ju lite skadad efter all tid här inne och allt jobb i barnverkstaden... ).

Men det är ju helt ooooootroligt spännande!!! My God!!

Kjag håller alla tummar och tår och fingrar och fan och hans moster nu!!!!

Och så håller jag även med Frejis!
    En massa vatten som späder ut urinet. Låghormonare... Det finns ju flera skäl till att ett test visar negativt ju.

Å nu vill jag veta!!!!

• sweetstreet

Men jag lär ju sova gott när det är morgon i sverige.

Men Lappisgumman! Jag förstår även din inställning till detta och att du inte tar ut något alls i förskott. Men jag hoppas ändå allt vad tygen håller!

Och så vill jag önska dig en underbar helg i Paris! För jag lär som sagt inte hinna in i tråden innan du drar dit.
    Hoppas på en rolig men "torr" (!) fest för dig där!!!!!

• sweetstreet

Vickan,
    skönt att tanten kom men jobbigt att du har så ont. kram!

Mugglan,
    tack för kommentaren på bloggen!

Nej jag ser inte när folk kommenterat så jag går in med jämna mellanrum för att kolla detta. Kanske kan man ställa in så man får e-mail också, men jag föerdrar nästan att kolla själv.

Junilejon!
    Kul att se dig här inne igen!
    Trist att du mått dåligt och sedan haft dataprobelm... men bra att du är tillbaks i cyberrumden igen nu!
    Om du vill ha adresen till bloggen så kan jag maila den till dig. Tror jag fortfarande har din mailadress.

Tinga,
    det lär bli en jättekul kväll tror jag. Gillar Schyffert!

Telis,
    jag missade dig. Nu är du väl och skidar för fullt (elller var det läser...? ) men kasnke loggar du in ändå för att kolla Lappis spännande "to be continued... cliffhanger?!"
    Så då vill jag skicka en liten hälsning till dig ändå och hoppas du snart kryar på dig! Som sagt lite alpluft kan säkert göra susen!!!

• sweetstreet

Nu blir det snart middag.
    kram!!!!!!

• sweetstreet

Å Lappis!!!!
    Tänker på dig gumman!! Hinner tyvärr inte skriva mer nu, men vill skicka KRAAAAAAM!!!!

• sweetstreet

Hm, jag är alltså den enda här som tyckte killnamn var såååå mycket lättare än tjejnamn?!?!?!

Svar på tråden Barnkarusellen