• Nattson

Barnkarusellen

Lappis vart ligger huset?

• Nattson

Shit vilket hus Lappis! Wow det var fint!

Vi har bott i vårt hus i ett år nu men i tisdags kväll åkte vi förbi gamla lägenheten och jag sa att det faktiskt kändes som om vi skulle åka hem. Både jag och maken tycker om huset och allt känns bra osv. Men den gamla lgh kändes mer som hem på något sätt, men det kommer nog till huset också. Vi har börjat göra om lite här och där för att sätta vår egna prägel på det.

• Nattson

He he Lappis, coolt att du klippt dig kort och att det känns bra!

Jag var inne på HM på lunchen och provade kläder, tog med 8 plagg in. Tror ni jag köpte något eller? Nej, antingen är det flodhäst varning eller så sitter de så tajt att brösten nästan hoppar ur. Väljer man en större storlek av de tajta kläderna blir det för mycket urringning. I-land problem I know men i allafall...

• Nattson

Hej MrsB, vad skönt att dopet gick bra och att det löste sig med maten tillslut.

Jag har en fråga till dig: Kommer du ihåg när din mage började krongla när du väntade Malte? Hur började det?
    Förra vardet som om jag hade magsjuka varannan dag ungefär... ingen höjdare alls. Så jag började fundera om det kunde vara något liknande det du råkade ut för?

Grattis i efterskott Koko!!

• Nattson

MrsB, tack för info!
    Jag är i v21. Mina tarmar började bråka redan v6 med att svälla och göra jätte ont. Men har lugnat sig tills förra veckan då det var diarré varannan dag. Har inte mått illa eller så men varit matt och lite snurrig i huvudet till och från.

• Nattson

Zozo, visst är det jobbigt när magen är i uppror! Hoppas att det går över för oss båda!

• Nattson

Zozo, jag drömde mardrömmar hela nätterna i början, men sedan gav de med sig. Fast jag sover inte så bra för det, och gjorde det inte i början heller. Vaknade ofta osv.

• Nattson

he he ang svärmor så låser vi faktiskt dörren, vi bor ganska nära och en morgon kliver hon in genom dörren och ropar God morgon. Det var lördag, jag hade morgonrock på mig och satt i soffan med te muggen i högsta hugg. Maken kommer ut från sovrummet utan kläder. Som tur är så är sovrummet en trappa upp så hon såg inget och när hon inte fick något svar gick hon igen.
    Efter det är dörren låst, hon kommenterade det en gång och jag sa att jag inte ville att folk skulle kliva rätt in bara. Åh jaha sa hon och har inte gjort om det...

• Nattson

Tinga grattis till att du blivit faster

Nenne o frullan, förstklassig underhållning att läsa ikapp på morgon kvisten!

• Nattson

Grattis till huset Piggelin! Vad är det för typ av hus, hur stort, en eller två plan?

Svar på tråden Barnkarusellen