Barnkarusellen
Hej goingar!
Page,
Kul att du tittar in! Du är saknad!!
Tinga,
Ha det så mysigt i Paris! Du förresten, jag har tänkt fråga dig: Läste ju det du länkade till mig om Rom (vi avvaktar dock till hösten nu, då vi insåg att det blir för stressigt att hinna dit med flytten och allt vi vill hinna göra innan) och såg allt ni reste förra året. Det var ju massor av veckor totalt. Får ni tjänstledigt från era jobb då eller hur löser ni det tidsmässigt? Jobbar långa dagar när ni väl jobbar eller har ni längre semester?
Cicci,
Vad skönt att han sov hela natten! Det har min son aldrig gjort än. Men jag kanske är för kräsen som tycker att en natt är ca 11 timmar när jag säger så. Igår natt sov han t.ex. från 20.20 till 05.40, dock vaknade jag klockan 5 och var tvungen att kolla så han levde Så han kanske har sovit en hel natt när jag tänker efter...
Ikväll skulle jag och maken gått på finrestaurang och ätit 7-rätters. Hade sett fram emot det mycket eftersom vi inte kommit ut tillsammans på länge, men igår fick maken bihåleinflammation och jag är inte direkt frisk själv heller, så vi fick ställa in. Dessutom går det kräksjuka hemma hos barnvakten (brorsan). Trist, men vi ska försöka få till det en vardagkväll i stället.
Barnmorskorna ja, ja oj, vad jag grät. Undrar om alla program är lite likadana som det första. Då blir det många tårar...
Tack förresten för alla glada tillrop om min nya chef! Det ska verkligen bli jättekul att börja jobba där. Som man fick kämpa på mitt förra ställe för att få någon som helst extern utbildning eller ännu mer för att få åka någon stans alls och så kommer jag iväg redan första veckan nu. Ser så mycket fram emot att få lära mig en hel massa nytt också! För jag kan verkligen inte den produkt jag ska jobba med. Blir härligt att börja på ett vitt, tomt ark i ett nytt block.
Ha en skön dag och helg om vi inte hörs innan dess!