• Nattson

Barnkarusellen

Välkommen FruKjörling!

• Nattson

Tinga, jag kom på en sak igår när jag stod och diskade. Har du provat kiwi mot trög mage? Visst hade du lite trög mage? Det funkade på mig i början!

• Nattson

Muggles, vad bra! Jasså är Äpple och Banan förstoppande, det visste inte jag! Kanske det jag borde äta nu då!

• Nattson

Tinga, Blutsaft, har jag testat. Det är äckligt som tusan men det hjälpte mig att få upp järnvärdet när jag hade dåligt!

• Nattson

tinga, gick lite snabbt där... Saften hade ingen effekt på min mage i allafall. Varken åte ena eller andra hållet!

• Nattson

Zozo, vad skönt att allt var bra!

Sweet, vilken lättnad det måste vara att ha tagit beslutet ang FVP. Skönt att den våndan är över nu!

• Nattson

Jag har som vanligt inte så mycket att komma med, har tråkigt på jobbet. Något kul är i allafall att jag har hittat två toppar på Gina Tricot som jag kan ha utan att se ut som en mindre flodhäst

Härom natten gick jag på toa och på väg tillbaka till sängen blev jag så rädd för något jag såg i vardagsrummet så att jag nästan hoppade ner i sängen. Väckte maken och sa att jag var skiträdd. Han la en arm om mig och somnade om. Men vilket liv det blev i magen! Shit, fick dåligt samvete för att jag väckt Mini och inte kunde jag somna heller för att h*n höll på o röra sig. Konstaterade att det är slut på svanhopp i säng ett tag. he he

• Nattson

Nenne, vet knappt om jag vågar yttra den förmågan på nätet. Men jag såg en ande "spöke" sitta i soffan.

• Nattson

Nej Nenne det kommer inte med graviditeten Så det slipper du oroa dig för! ha ha Jag har varit det så långt jag kan minnas! Min moster är det och min mormor var det.

Svar på tråden Barnkarusellen