Tinga - mysig tradition. Jag har gått till min frisör i snart 8 år tror jag. Har "vänstrat" några gånger, men återvänder alltid trots priset.
Det blev en livad natt och jag känner mig lite halvdan, kass i magen o kli i halsen. Mindre är kinkig värre oxå. Vi får se var det barkar hän, om det blir fika i morgon eller ej. Typiskt!
Angående konstiga kläder så fick jag en body från en kollega. Jättemjuk o skön, men en ful krage tätt runt halsen. Kragen blev knölig efter tvätt (vem sjutton stryker en body??) och står åt alla håll - och för att den ska kunna sitta där den sitter så har bodyn knappar i nacken???? Urbota dumt. Prövade den i morse, men tyckte synd om tjejen som hela tiden fick kragen i ansiktet. Aldrig mer där heller.
(Inköpt på Exit som förvisso har fina kläder, men ibland usel design och riktigt kass returpolicy. Har blivit vägrad retur av presenter 2 gånger nu.)
Usel design nr 2 är ett par byxor strl 62 från H&M. Hårt "vanligt" byxtyg, blixtlås o knapp fram, 2 knappar (den vanliga jeansknapp-typen) på ficklock bak samt skärp med spänne. Vem vill ha det på sin lilla mysiga bebis som oftast ligger på rygg eller mage och sprattlar??