Inlägg från: Anettan73 |Visa alla inlägg
  • Anettan73

080726 Brudar?!

Lilla jag bor i Eslöv. Kommer från Malmö ursprungligen och det är där jag ska gifta mig...

• Anettan73

Oj då börjar bli många...

Har ni allt under kontroll??? hi hi hi hi???

Ibland känns det som om jag tappar det lite..

MrsDilley skrev 2008-03-03 06:35:43 följande:
    Jag bor i utanför San Francisco i Kalifornien. Men jag kommer från Västerås / Surahammar. Bröllopet kommer vara i Surahammar.
    Oj är det inte jobbigt att planera allt där ifrån???
  • Anettan73
    MrsDilley skrev 2008-03-03 17:38:41 följande:
    Jo det blir lite jobbigare, men jag var nyss i Sverige och hälsade på i en månad så jag fick jätte mycket gjort då. Jag köpte inbjudningskort igår så nu måste jag börja fundera ut vad som ska stå i inbjudan. De måste ju skickas snart.
    Snart??

Gjorde jag för en månad sen....
  • Anettan73

fru Bruhn skrev 2008-03-03 20:25:37 följande:

Våra inbjudningskort hamnade hos våra gäster på skottdagen. Skönt, nu e dom äntligen ute.
    D e liksom på riktigt när dom e skickade..
  • Anettan73

Hur går det för er????

Har varit dött här inne. Imorrn ska jag köpa silkes papper o Ljus ska sätta våra monogram på ljusen som ska på borden...

• Anettan73

.......
    är VÄLKOMMEN
    att övervara vigslen MELLAN

Elin Helsing
    &
    Jeff Dilley

VI GIFTER OSS I SURA KYRKA
    LÖRDAGEN DEN 26 JULI 2008 KL. 16:00

EFTER VIGSELN BJUDER VI IN TILL
    MIDDAG SAMT BRÖLLOPSFEST
    PÅ KÄLLMORAGÅRDEN

KLÄDSEL: KAVAJ
    OSA. SENAST DEN 1 MAJ TILL
    ELIN TFN. (001)650-6460047 ELLER
    TOASTMADAME SOFIE BELE
    TFN. 07

Här kan du gå in oxå o kolla. Finns även på engelska...

www.kortdesign.se/default.aspx&action=FaktaBanken&subPage=textforslag_inbjudningskort_brollop

• Anettan73

Hej på er brudar. I fredags blev det 7000 kr fattigare inför bröllopet.

hämtade min klänning så jag bet rest belopp, Tobbes skor, köpte ljus på IKEA så även lakan som jag ska ha som dukar, servetter till kaffet och nattamaten. bröllopsbubblor istället för ris. Zeths kläder bet. ljusunderlägg, Jag ska ju ha blockljus. Hade tur på ikea. 15:- st för lakanen som e ok till dukar men inte som lakan , ljusen var på rea 10:- st för 14 cm höga ljus. Ljusfaten köpte jag på en lågprisbutik här i Eslöv 6 st för 44:- Det är glas underlägg

• Anettan73
    Frojz skrev 2008-03-31 11:24:47 följande:
    Vi gifter oss 26/7 2008 i vackra Rättvik, Dalarna!
    Hur långt e du kommen.. Har du någon hemsida...
  • Anettan73
    Frojz skrev 2008-04-01 18:35:28 följande:
    Tyvärr ingen hemsida! Menar du hur långt jag har kommit med planeringen?!
    Japp... Jag kom på idag att jag har inte så himla mycket kvar..
    Mest inhandling, av tex favors, dricka, bladen till festhäftet.
    Och rest av tårtan..

Jag har faktiskt planerat allt själv. Sen har jag iofs bett om råd eller tycke.
    Känns skönt att ha kontrollen över allt. Förutom att svärisarna skulle tvunget vara med att ta hand om gästlistan. E rädd att den inte kommer att stämma...
  • Anettan73

Det går framåt.

Var hos frissan i lördags o gjorde provuppsättningar....

• Anettan73

Ja men jag e på jobb nu. Ska se om jag kan lägga in det sen i kväll. Om jag inte hittar en gammal här på jobb. Vi borde ha nån här med tanke på att man jobbar på en radio/tv/mobil/vitvarubutik

Hi hi hih i

• Anettan73

Har lagt in provuppsättningen nu. Nu spraya och plattade och allt där till inte frissan utan detta är på må få på ett ungefär...

• Anettan73

hi hi hi hi hi. Ja jag såg det. HEeeel sjukt!!! Inte klokt vad tiden går!!!

• Anettan73

Hmmm Jag står och fundera på vad jag ska fixa härnäst till bröllopet. Står helt stilla.

• Anettan73

Vet bara att vi måste boka in en helg med att åka över till Tyskland. KUL!!! Ska handla tic tac till favors där hade jag tänkt...

• Anettan73

Så ja nu är solist till kyrkan fixad... Ännu en sak att bocka av. Imorrn bär det av till Stoff o stil på Svågertorp för att köpa tyll mm mm. Så jag har det till dukningen

Sen är allt färdigt till det med förutom Tictacsen som jag vill ha... Men det köper vi i Tyskland..

Svar på tråden 080726 Brudar?!