080726 Brudar?!
Lilla jag bor i Eslöv. Kommer från Malmö ursprungligen och det är där jag ska gifta mig...
Lilla jag bor i Eslöv. Kommer från Malmö ursprungligen och det är där jag ska gifta mig...
Oj då börjar bli många...
Har ni allt under kontroll??? hi hi hi hi???
Ibland känns det som om jag tappar det lite..
fru Bruhn skrev 2008-03-03 20:25:37 följande:
Hur går det för er????
Har varit dött här inne. Imorrn ska jag köpa silkes papper o Ljus ska sätta våra monogram på ljusen som ska på borden...
.......
är VÄLKOMMEN
att övervara vigslen MELLAN
Elin Helsing
&
Jeff Dilley
VI GIFTER OSS I SURA KYRKA
LÖRDAGEN DEN 26 JULI 2008 KL. 16:00
EFTER VIGSELN BJUDER VI IN TILL
MIDDAG SAMT BRÖLLOPSFEST
PÅ KÄLLMORAGÅRDEN
KLÄDSEL: KAVAJ
OSA. SENAST DEN 1 MAJ TILL
ELIN TFN. (001)650-6460047 ELLER
TOASTMADAME SOFIE BELE
TFN. 07
Här kan du gå in oxå o kolla. Finns även på engelska...
www.kortdesign.se/default.aspx&action=FaktaBanken&subPage=textforslag_inbjudningskort_brollop
Hej på er brudar. I fredags blev det 7000 kr fattigare inför bröllopet.
hämtade min klänning så jag bet rest belopp, Tobbes skor, köpte ljus på IKEA så även lakan som jag ska ha som dukar, servetter till kaffet och nattamaten. bröllopsbubblor istället för ris. Zeths kläder bet. ljusunderlägg, Jag ska ju ha blockljus. Hade tur på ikea. 15:- st för lakanen som e ok till dukar men inte som lakan , ljusen var på rea 10:- st för 14 cm höga ljus. Ljusfaten köpte jag på en lågprisbutik här i Eslöv 6 st för 44:- Det är glas underlägg
Det går framåt.
Var hos frissan i lördags o gjorde provuppsättningar....
Ja men jag e på jobb nu. Ska se om jag kan lägga in det sen i kväll. Om jag inte hittar en gammal här på jobb. Vi borde ha nån här med tanke på att man jobbar på en radio/tv/mobil/vitvarubutik
Hi hi hih i
Har lagt in provuppsättningen nu. Nu spraya och plattade och allt där till inte frissan utan detta är på må få på ett ungefär...
hi hi hi hi hi. Ja jag såg det. HEeeel sjukt!!! Inte klokt vad tiden går!!!
Hmmm Jag står och fundera på vad jag ska fixa härnäst till bröllopet. Står helt stilla.
Vet bara att vi måste boka in en helg med att åka över till Tyskland. KUL!!! Ska handla tic tac till favors där hade jag tänkt...
Så ja nu är solist till kyrkan fixad... Ännu en sak att bocka av. Imorrn bär det av till Stoff o stil på Svågertorp för att köpa tyll mm mm. Så jag har det till dukningen
Sen är allt färdigt till det med förutom Tictacsen som jag vill ha... Men det köper vi i Tyskland..