• pudan

Läckra underkläder för gravid.....

Tänkte överraska min man med litet nya underkläder (på mig alltså - inte honom :) ). Är gravid i början av sjunde månaden så det är inte helt lätt att hitta. Nån som har några riktigt bra tips på internetsajter?

Väntar ivrigt....

/Pudan

• Svar på tråden Läckra underkläder för gravid.....
  • pudan

Pärlhönan.....

Tack för dina tips. Nä, inte är det lätt att hitta nåt - förståndiga rejäla bomullstrosor utan finess verkar vara det som gäller. Inte så himla kul för gubben prexis - även om det är bekvämt för mig. Ska kika på dina länkar!

/Pudan

• pudan

Jelikr........

En klart eftersatt marknad alltså......borde ju ha stor potential att bli en riktig ekonomisk hit. Nåt att tänka på kanske :)

Det får kanske bli så som du säger även om jag gärna hade haft hela set och inte bara separata trosor och BH.

/Pudan

• pudan

Jelikr.....

Ja egentligen men min man är vääääldigt svag för kläder av korsettyp och liknande. Litet svårt att få om magen nu. Hittade en sida på nätet nu prexis; www.kroppsnara.se; som bla har en del fina grejer i baby dollmodell som kanske kan funka. Tänkte ta en runda sen ner till stans bästa underklädesaffärer och kika litet.

/Pudan

Svar på tråden Läckra underkläder för gravid.....